Gå til innhold

Fleip med overvekt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår kommenterte at faren hadde så masse muskler i magen, og dette måtte mannen legge ut på Facebook med flere emojier bak. Fleire kommenterte og eg og gjorde det.  Treng du briller skreiv eg. Burde eg beklage det? Kom kanskje litt feil ut, men er bekymra for hans inaktivitet og overvekt (les rundt midjen) og at det virker ikke som han bryr seg. Flere i hans familie (søsken til besteforeldre og det hans) har hatt hjerteinfarkt. 

Anonymkode: f4ee4...249

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om mannen din er overvektig vet han garantert det selv, og vennene hans vet det. Så en kommentar på facebook om at han har "så mange muskler i magen" er en fleip fra hans side og blir tolket som en fleip av alle som kjenner han.

Du derimot fremstår som en surpomp i den fleipen.

Om du er bekymret for hans vekt og hans helse kan du helt klart snakke med han om det, men ikke på den måten du nå gjorde. Det setter bare deg selv i et dårlig lys, og han og hans venner.

Anonymkode: 610c8...b70

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Om mannen din er overvektig vet han garantert det selv, og vennene hans vet det. Så en kommentar på facebook om at han har "så mange muskler i magen" er en fleip fra hans side og blir tolket som en fleip av alle som kjenner han.

Du derimot fremstår som en surpomp i den fleipen.

Om du er bekymret for hans vekt og hans helse kan du helt klart snakke med han om det, men ikke på den måten du nå gjorde. Det setter bare deg selv i et dårlig lys, og han og hans venner.

for han og hans venner

Skrevet

Her er det du som tabber deg ut. Folk som leser det tenker nok at du mangler både humor og sosiale antenner. 

Flaut. For deg!

Anonymkode: ff65a...bee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...