Anonym bruker Skrevet 28. april 2020 #1 Skrevet 28. april 2020 Og siden det er tid som nå, har vi bestemt oss og gå en tur og ha piknik synes dere det er innafor? Og hva skal jeg ha med ? har tenkt på Vin, litt ost og kjeks og spekepølse,men synes liksom det bør være noe mer, dette blir Torsdag da barnet skal til faren Anonymkode: a6262...9cf
Anonym bruker Skrevet 28. april 2020 #2 Skrevet 28. april 2020 Det er helt innafor. Håper dere får en fin date. Jeg syns det du skal ha med er nok, dere trenger vel ikke noe mer. Kanskje han har med modningsprosess - evt noe søtt? Anonymkode: 9f7de...71c
Anonym bruker Skrevet 28. april 2020 #3 Skrevet 28. april 2020 Modningsprosess= noe også 😂 Anonymkode: 9f7de...71c
Anonym bruker Skrevet 28. april 2020 #4 Skrevet 28. april 2020 Hold det enkelt, er mitt råd, det du har planlagt å ta med er mer enn nok. Det kan virke litt overveldende med full oppakning og alt for mye stash til første date. Anonymkode: 9fd7a...660
Anonym bruker Skrevet 28. april 2020 #5 Skrevet 28. april 2020 Melon Sjokolade Kos deg! Anonymkode: db25e...a65
Anonym bruker Skrevet 28. april 2020 #6 Skrevet 28. april 2020 Så artig - mer enn nok du tar med. Kos deg Anonymkode: 900f8...8a1
Lovemychild Skrevet 28. april 2020 #7 Skrevet 28. april 2020 Du trenger ikke ta med mer. Så koselig, kos dere 🥰
Anonym bruker Skrevet 28. april 2020 #8 Skrevet 28. april 2020 Kjeks å ost er jentegreie! Ta med sjokolade og jordbær. Anonymkode: 6e97b...c4e
Anonym bruker Skrevet 28. april 2020 #9 Skrevet 28. april 2020 38 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kjeks å ost er jentegreie! Ta med sjokolade og jordbær. Anonymkode: 6e97b...c4e Hva er galt med en jentegreie? Og er sjokolade og jordbær liksom mer maskulint? 😁 Anonymkode: 9fd7a...660
Anonym bruker Skrevet 28. april 2020 #10 Skrevet 28. april 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Kjeks å ost er jentegreie! Ta med sjokolade og jordbær. Anonymkode: 6e97b...c4e For sjokolade og jordbær er en mannegreie? 😂 Anonymkode: d225a...975
Anonym bruker Skrevet 28. april 2020 #11 Skrevet 28. april 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Kjeks å ost er jentegreie! Ta med sjokolade og jordbær. Anonymkode: 6e97b...c4e Min eks (mann) ville helst ha ost og kjeks. Jeg ville heller ha sjokolade og jordbær. Jeg er kvinne. Anonymkode: 900f8...8a1
Anonym bruker Skrevet 29. april 2020 #12 Skrevet 29. april 2020 Tusen takk for alle svar Da tar jeg kun med det jeg har planlagt Hun skulle ta med Makroner og Kaffe Anonymkode: a6262...9cf
Anonym bruker Skrevet 29. april 2020 #13 Skrevet 29. april 2020 Kos deg på date. Og med makronene. Anonymkode: 9fd7a...660
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå