Anonym bruker Skrevet 28. april 2020 #1 Skrevet 28. april 2020 Jeg savner sex, er singel og har en fast elsker, han er på jobb hver dag,men de er ikke flere enn 3 stk, jeg og barnet har vert hjemme hele tiden, bare vert en tur innom legen og vert ute og gjort lekser, spilt litt fotball Har ikke hatt sex siden Januar og merker jeg har behov for det nå, koser en del selv,men føler at det ikke er nok lengre. synes dere dette er greit? Anonymkode: 4cfe5...23b
Anonym bruker Skrevet 28. april 2020 #2 Skrevet 28. april 2020 Du dør ikke uten sex, altså. Anonymkode: 2d348...15d
Anonym bruker Skrevet 28. april 2020 #3 Skrevet 28. april 2020 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg savner sex, er singel og har en fast elsker, han er på jobb hver dag,men de er ikke flere enn 3 stk, jeg og barnet har vert hjemme hele tiden, bare vert en tur innom legen og vert ute og gjort lekser, spilt litt fotball Har ikke hatt sex siden Januar og merker jeg har behov for det nå, koser en del selv,men føler at det ikke er nok lengre. synes dere dette er greit? Anonymkode: 4cfe5...23b Du har vært hjemme, du har vært hos legen. Anonymkode: d780b...16f
Anonym bruker Skrevet 28. april 2020 #4 Skrevet 28. april 2020 Ha sex og kos deg du. Anonymkode: 8ea3e...28e
Anonym bruker Skrevet 29. april 2020 #5 Skrevet 29. april 2020 tusen takk for svar blir nok litt kos ja Anonymkode: 4cfe5...23b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå