Anonym bruker Skrevet 28. april 2020 #1 Skrevet 28. april 2020 Jeg fatter ikke hva det er med besteforeldre og gi barnebarna sine så UTROLIG mye med sukker.. isteden for og gi barnet sunnere alternativer som frukt. Her blir mine foreldre spesielt faren min fornærma når jeg sier at nå er det nokk med sukker hun er bare 1,5 år gammel.. hun har ikke fått noe brus enda men off kan ikke tenke meg den dagen der de vil gi henne brus hele tiden som når tantebarnet mitt er på besøk han drakk jo nesten en hel cola flaske på 1 dag! ikke noe grenser på sukker hos foreldra mine.. Anonymkode: 31834...047
Anonym bruker Skrevet 28. april 2020 #2 Skrevet 28. april 2020 Forstår deg godt. Jeg la ned fullstendig forbud. Det er snakk om små barn, som ikke har noe behov for sukker og godteri. Så kommer argumentet med at «Jammen de skal jo få kose seg!». At man må ha sukker og snacks for å kose seg, er en dårlig vane. Ikke et faktisk behov. Sønnen min er 9 år i dag. Han drikker fortsatt ikke brus, av den enkle grunn at han ikke liker det. Gidder ikke noe særlig godteri heller. Veldig glad i kjeks, da. Så det velger han stort sett som lørdagsgodt. Det kan fint stå skåler med godteri fremme, hvor han egentlig ikke vil ha noe av det. Å venne babyer til brus og sukker, er en elendig avgjørelse. Anonymkode: 2bb04...ec3
Anonym bruker Skrevet 28. april 2020 #3 Skrevet 28. april 2020 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Forstår deg godt. Jeg la ned fullstendig forbud. Det er snakk om små barn, som ikke har noe behov for sukker og godteri. Så kommer argumentet med at «Jammen de skal jo få kose seg!». At man må ha sukker og snacks for å kose seg, er en dårlig vane. Ikke et faktisk behov. Sønnen min er 9 år i dag. Han drikker fortsatt ikke brus, av den enkle grunn at han ikke liker det. Gidder ikke noe særlig godteri heller. Veldig glad i kjeks, da. Så det velger han stort sett som lørdagsgodt. Det kan fint stå skåler med godteri fremme, hvor han egentlig ikke vil ha noe av det. Å venne babyer til brus og sukker, er en elendig avgjørelse. Anonymkode: 2bb04...ec3 Ja får de argumentene «Ja men det er jo fredag!», «hun vil jo ha». Mitt barn har jo ikke behov for sukker og godteri. Isteden for vann så gir de henne saft.. og sånne som ligner på ostepop isteden for og gi henne de som er til babyer gir de henne noen som er like bare med sukker i.. Og små kaker og kjeks. Hun har snart 5 tenner ute og vil jo ikke at hun skal få hull i tennene så liten.. Anonymkode: 31834...047
Anonym bruker Skrevet 28. april 2020 #4 Skrevet 28. april 2020 Herregud så hysteriske foreldre dere er! Glad sønnnen min har en oppegående mamma som ikke ser på sukker som gift! Anonymkode: 0e2a3...c2c
Anonym bruker Skrevet 28. april 2020 #5 Skrevet 28. april 2020 Slapp av og la barn og besteforeldre kose seg sammen. Er vel ikke flere dager i uka det er snakk om her ? Anonymkode: a0bf1...600
Anonym bruker Skrevet 28. april 2020 #6 Skrevet 28. april 2020 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Herregud så hysteriske foreldre dere er! Glad sønnnen min har en oppegående mamma som ikke ser på sukker som gift! Anonymkode: 0e2a3...c2c 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Slapp av og la barn og besteforeldre kose seg sammen. Er vel ikke flere dager i uka det er snakk om her ? Anonymkode: a0bf1...600 jeg bor liksom hjemme med de så blir nokk alt for mye «kosing» vær dagå Anonymkode: 31834...047
Anonym bruker Skrevet 28. april 2020 #7 Skrevet 28. april 2020 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Slapp av og la barn og besteforeldre kose seg sammen. Er vel ikke flere dager i uka det er snakk om her ? Anonymkode: a0bf1...600 Det er snakk om en 1-åring. Hadde det vært en 5-åring hadde jeg vært mer enig med deg. Anonymkode: 2bb04...ec3
Anonym bruker Skrevet 28. april 2020 #8 Skrevet 28. april 2020 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: jeg bor liksom hjemme med de så blir nokk alt for mye «kosing» vær dagå Anonymkode: 31834...047 Da er det innafor å sette grenser. Anonymkode: 0e2a3...c2c
Anonym bruker Skrevet 28. april 2020 #9 Skrevet 28. april 2020 42 minutes ago, Anonym bruker said: jeg bor liksom hjemme med de så blir nokk alt for mye «kosing» vær dagå Anonymkode: 31834...047 Flytt ut. Det blir bare krøll hvis besteforeldre skal være like strikte som foreldre i eget hus Anonymkode: 5ad63...e4b
Anonym bruker Skrevet 29. april 2020 #10 Skrevet 29. april 2020 On 4/28/2020 at 1:35 PM, Anonym bruker said: Jeg fatter ikke hva det er med besteforeldre og gi barnebarna sine så UTROLIG mye med sukker.. isteden for og gi barnet sunnere alternativer som frukt. Her blir mine foreldre spesielt faren min fornærma når jeg sier at nå er det nokk med sukker hun er bare 1,5 år gammel.. hun har ikke fått noe brus enda men off kan ikke tenke meg den dagen der de vil gi henne brus hele tiden som når tantebarnet mitt er på besøk han drakk jo nesten en hel cola flaske på 1 dag! ikke noe grenser på sukker hos foreldra mine.. Anonymkode: 31834...047 ser ikke problemet, synes enkelte skal være så utrolig sunne hele tiden Anonymkode: c9d86...4a9
Anonym bruker Skrevet 29. april 2020 #11 Skrevet 29. april 2020 På 28.4.2020 den 14.50, Anonym bruker skrev: Herregud så hysteriske foreldre dere er! Glad sønnnen min har en oppegående mamma som ikke ser på sukker som gift! Anonymkode: 0e2a3...c2c Sukker er jo gift. Raffinert, hvitt sukker er mer avhengighetsskapende enn kokain, fetende, gir hull i tennene, har ingen næringsverdi, og en ettårings nyrer er ikke dimensjonert for å kvitte seg med det. Les deg litt opp. Anonymkode: 89f64...3ea
Anonym bruker Skrevet 29. april 2020 #12 Skrevet 29. april 2020 På 28.4.2020 den 14.57, Anonym bruker skrev: jeg bor liksom hjemme med de så blir nokk alt for mye «kosing» vær dagå Anonymkode: 31834...047 Da synes jeg du skal flytte ut soil at de kan være vanlige bestefpreldre og ikke reserveforeldre. Anonymkode: 18246...6e2
Anonym bruker Skrevet 29. april 2020 #13 Skrevet 29. april 2020 På 28.4.2020 den 14.50, Anonym bruker skrev: Herregud så hysteriske foreldre dere er! Glad sønnnen min har en oppegående mamma som ikke ser på sukker som gift! Anonymkode: 0e2a3...c2c Det er gift. Dessverre får mine barn litt gift på lørsdager. Men de som holder seg unna er nok mer oppegående enn deg og meg. Anonymkode: c65b3...139
Anonym bruker Skrevet 29. april 2020 #14 Skrevet 29. april 2020 48 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er gift. Dessverre får mine barn litt gift på lørsdager. Men de som holder seg unna er nok mer oppegående enn deg og meg. Anonymkode: c65b3...139 Salt er gift, tol og med vann rt dødlig om du drikker for mye. Anonymkode: 18246...6e2
Anonym bruker Skrevet 29. april 2020 #15 Skrevet 29. april 2020 På 28.4.2020 den 13.35, Anonym bruker skrev: Jeg fatter ikke hva det er med besteforeldre og gi barnebarna sine så UTROLIG mye med sukker.. isteden for og gi barnet sunnere alternativer som frukt. Her blir mine foreldre spesielt faren min fornærma når jeg sier at nå er det nokk med sukker hun er bare 1,5 år gammel.. hun har ikke fått noe brus enda men off kan ikke tenke meg den dagen der de vil gi henne brus hele tiden som når tantebarnet mitt er på besøk han drakk jo nesten en hel cola flaske på 1 dag! ikke noe grenser på sukker hos foreldra mine.. Anonymkode: 31834...047 Du må lære deg å bruke tegnsetting! Mister jo pusten her av å lese uten komma og punktum. Anonymkode: 8fc05...826
Anonym bruker Skrevet 29. april 2020 #16 Skrevet 29. april 2020 47 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du må lære deg å bruke tegnsetting! Mister jo pusten her av å lese uten komma og punktum. Anonymkode: 8fc05...826 Ikke bare tegnsettingen som gjorde det innlegget vanskelig å lese. Anonymkode: 89235...f1c
Anonym bruker Skrevet 29. april 2020 #17 Skrevet 29. april 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Du må lære deg å bruke tegnsetting! Mister jo pusten her av å lese uten komma og punktum. Anonymkode: 8fc05...826 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ikke bare tegnsettingen som gjorde det innlegget vanskelig å lese. Anonymkode: 89235...f1c Kutt litt ned på sukkeret, så går det nok bra for dere og. Anonymkode: e4d63...82a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå