Gå til innhold

Date, sex og kjønnssykdommer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er singel etter over 20 år i et forhold. Meldte meg på tinder og er overrasket over hvor mange kjekke og virkelig seriøse menn jeg får match med. Nå vil jeg jo ut i verden, nyte friheten og ha litt sex. Men, det som stopper meg litt, er jo frykten for kjønnssykdommer. Greit nok, man må bruke kondom. Men hva med oralsex, jeg er veldig redd for genital herpes. Har aldri hatt det selv og er derfor redd for å smitte meg. Hvordan tenker dere andre single om dette? Det vil uansett innebære en risiko å ha sex. Men samtidig begrenser det også veldig, om man går rundt og er redd for det hele tiden.

Anonymkode: 3bd5c...783

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slapp av og kos deg. Ligg med de du vil ligge med, bruk kondom og test deg jevnlig. De fleste voksne folk går ikke rundt og sprer kjønnssykdommer, heldigvis. Oralsex kan du jo spare til den du liker litt ekstra godt 😉 

Anonymkode: 6a550...df2

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Slapp av og kos deg. Ligg med de du vil ligge med, bruk kondom og test deg jevnlig. De fleste voksne folk går ikke rundt og sprer kjønnssykdommer, heldigvis. Oralsex kan du jo spare til den du liker litt ekstra godt 😉 

He, he ... Takk! Jeg er veldig glad i å gi oralsex og for meg hører det liksom med uansett. Er jo det jeg er mest bekymret for.... Men må vel bare prøve å ikke tenke for mye på det.

Skrevet

Angående oralsex og herpes, så ser du jo på penis før du gaper over om han har sår. Det vises jo godt og herpes smittes kun ved utbrudd. 

Anonymkode: 4a2b5...2a2

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Angående oralsex og herpes, så ser du jo på penis før du gaper over om han har sår. Det vises jo godt og herpes smittes kun ved utbrudd. 

Er ikke alltid det vises så godt. Mange opplever at utbruddene blir mildere hver gang, og noen får kanskje bare en liten blemme. Det er ikke alltid så lett å se. 

Skrevet

Er vel greit å unngå oralsex i datingfasen vel pga smittefaren? Og holde den sexformen i faste forhold?

Anonymkode: 07d8d...b9f

Skrevet

Vent til du er i et fast forhold. 

Anonymkode: 768bf...497

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så du mener alle som er smittet med herpes har hatt sex til tross for at de ser på et underliv med sår og blemmer? 

Anonymkode: e712f...bd3

Skrevet

Det er jo det jeg lurer litt på... Er det "uvanlig" å ha oralsex på date eller ONS? Forbeholder de fleste det til faste forhold? Vet, at det er sikkert veldig forskjellig. Men nysgjerrig på hva andre tenker/praktiserer.... HI 

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo det jeg lurer litt på... Er det "uvanlig" å ha oralsex på date eller ONS? Forbeholder de fleste det til faste forhold? Vet, at det er sikkert veldig forskjellig. Men nysgjerrig på hva andre tenker/praktiserer.... HI 

Mange år siden jeg var singel, men verden har vel ikke endret seg så veldig. Varierer vel mye om det er vanlig eller ikke. Vil ikke si det er uvanlig, men det er jo en risiko som man må ta med i betrakningen. 

Anonymkode: 07d8d...b9f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...