Gå til innhold

Tom Hagen pågrepet


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er ikke overrasket. Men er overrasket over at det tok så lang tid å pågripe han, samtidig tar det vel tid å bygge opp en sak mot ektemannen..

Anonymkode: 2fa10...fa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må være grusomt for deres barn/barnebarn og øvrig familie og venner. All medfølelse til de i en allerede tragisk situasjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Qui bono? Er ikke overrasket, bare over at det tok så lang tid. Hvis det var ham da. Vil dog tippe at det er nok bevis for å arrestere ham, det hadde ikke skjedd hvis ikke. Han har nok en flink advokat.

Anonymkode: 815ae...615

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper og tror at når de først går til det steget å arrestere han, så har de gode nok bevis til at det holder til en siktelse. 

Men jeg reagerer på måten det ble gjort på? Rykke ut med blålys og stoppe han midt i veien på vei til jobb. Hvorfor ikke bare følge etter til han parkerte for så å pågripe? Merkelig. 

Anonymkode: 63e40...e27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke veldig overrasket, men håper vi etter hvert får hele historien om hvordan dette henger sammen.

Anonymkode: d83b4...109

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Strengt tatt vet vi jo ikke HVA han er pågrepet for....

Anonymkode: 570b5...125

Nei de var veldig vage i media. Er pressekonferanse 10.30 da håper det kommer frem litt mer infomasjon der.

Anonymkode: 055a7...57a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden, så overraskende.

Not. 

Tydeligvis godt planlagt av gjerningsmannen, derfor arbeidskrevende å nøste opp. 

Anonymkode: eccd3...b84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Elina skrev:

WOW

Men de må jo sitte på ganske gode bevis da, hva er han siktet for? Lurer på om han faktisk blir dømt. 

Det får vi ikke vite før 10.30 når det er pressekonferanse

Anonymkode: 055a7...57a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er ikke veldig overrasket, men håper vi etter hvert får hele historien om hvordan dette henger sammen.

Anonymkode: d83b4...109

Vi kommer aldri til å få sannheten. Vi får sikkert politiets teori men aldri hans versjon. Tror heller ikke hun noen gang blir funnet. 

Anonymkode: 7b327...08f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg håper og tror at når de først går til det steget å arrestere han, så har de gode nok bevis til at det holder til en siktelse. 

Men jeg reagerer på måten det ble gjort på? Rykke ut med blålys og stoppe han midt i veien på vei til jobb. Hvorfor ikke bare følge etter til han parkerte for så å pågripe? Merkelig. 

Anonymkode: 63e40...e27

Dette. Snakk om dramaqueens, blålyskåte, oppmerksomhetssyke politifolk. Han har gått fri i 1,5 år liksom. Hva med å bare reise hjem til han uten blålys. Norsk politibil et nøtteskall. Flaut. Ikke overraskende at han er involvert da. 

Anonymkode: 60ab4...8f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Strengt tatt vet vi jo ikke HVA han er pågrepet for....

Anonymkode: 570b5...125

Jo, det vet vi. Det svarte de på i pressekonferansen: Drap, eller medvirkning til drap. 

Anonymkode: 9c930...891

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Strengt tatt vet vi jo ikke HVA han er pågrepet for....

Anonymkode: 570b5...125

Ikke vanskelig å gjette hva han skulle vært pågrepet for da.. 

Anonymkode: 2fa10...fa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er han som har gjort det, tenk hva han har kostet samfunnet mtp ressurser som er brukt på etterforskning pga villedning. Finnes han skyldig burde han dømmes til fengsel og bøter i 100 mill-klassen.

Anonymkode: 323dc...be0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grusom sak. Tenker på familie.

Ille nok med han Jamtland som gikk i to uker. Men 1,5 år??

 

Anonymkode: 417da...22f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Strengt tatt vet vi jo ikke HVA han er pågrepet for....

Anonymkode: 570b5...125

Jo, for drap eller medvirkning til drap...

Anonymkode: f2e3b...330

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvis det er han som har gjort det, tenk hva han har kostet samfunnet mtp ressurser som er brukt på etterforskning pga villedning. Finnes han skyldig burde han dømmes til fengsel og bøter i 100 mill-klassen.

Anonymkode: 323dc...be0

Enig!

Anonymkode: 75e18...919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...