Anonym bruker Skrevet 28. april 2020 #1 Skrevet 28. april 2020 Jeg fikk først liksom små prikker på en måte under det ene brystet. Noen på under det andre. Nå har liksom prikkene blitt lengre. Kanskje en type vorte? Bør jeg gå til lege med dette? Anonymkode: a1fd1...f55
Anonym bruker Skrevet 28. april 2020 #3 Skrevet 28. april 2020 Det er vanlig å ha slike på areola, er det slike du mener tro? Talgkjertler heter det, du kan se på bildet her https://www.lommelegen.no/gynekologi/artikkel/brystenes-anatomi/69107844 Dette er et animert bilde da, så det er helt symetrisk, det er ikke slik i virkeligheten. Mange har slike talgkjertler mer usymmetrisk. Anonymkode: 54364...52d
Anonym bruker Skrevet 28. april 2020 #4 Skrevet 28. april 2020 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er vanlig å ha slike på areola, er det slike du mener tro? Talgkjertler heter det, du kan se på bildet her https://www.lommelegen.no/gynekologi/artikkel/brystenes-anatomi/69107844 Dette er et animert bilde da, så det er helt symetrisk, det er ikke slik i virkeligheten. Mange har slike talgkjertler mer usymmetrisk. Anonymkode: 54364...52d Takk for at du svarte meg. Jeg har googlet og trorde heter Skin Tags. De klør litt, og er lange som på stilk. Anonymkode: a1fd1...f55
Anonym bruker Skrevet 28. april 2020 #5 Skrevet 28. april 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk for at du svarte meg. Jeg har googlet og trorde heter Skin Tags. De klør litt, og er lange som på stilk. Anonymkode: a1fd1...f55 Okei, skin tags fjernes med et barberblad. Du kan gå til legen, kan bare tar tak i den med en "klype" og skjærer langs huden, vips er den vekk og han setter på et plaster. Gikk til legen med datteren min som fikk en under armen, han sa da at det var helt uproblematisk å fjerne de selv, men at en lege selvfølgelig kan gjøre det om det føles greiere. Han satte ikke bedøvelse eller noe, det var bare svusj så var den vekk liksom, så en bedøvelse ville vel vært mer vond å sette. Anonymkode: 54364...52d
Anonym bruker Skrevet 28. april 2020 #6 Skrevet 28. april 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Okei, skin tags fjernes med et barberblad. Du kan gå til legen, kan bare tar tak i den med en "klype" og skjærer langs huden, vips er den vekk og han setter på et plaster. Gikk til legen med datteren min som fikk en under armen, han sa da at det var helt uproblematisk å fjerne de selv, men at en lege selvfølgelig kan gjøre det om det føles greiere. Han satte ikke bedøvelse eller noe, det var bare svusj så var den vekk liksom, så en bedøvelse ville vel vært mer vond å sette. Anonymkode: 54364...52d Den ene er liksom under puppen. Anonymkode: a1fd1...f55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå