Anonym bruker Skrevet 28. april 2020 #1 Skrevet 28. april 2020 Hei. Vurderer å søke jobb på sykehjem. Er det noen som vet når dagvakten, kveldsvakten og nattevakten starter sånn ca? Anonymkode: 43a22...4bd
Anonym bruker Skrevet 28. april 2020 #2 Skrevet 28. april 2020 Det variere fra sted til ste og avdeling til avdeling Anonymkode: 7e653...62c
Anonym bruker Skrevet 28. april 2020 #3 Skrevet 28. april 2020 Det varierer. Der jeg jobbet var det sånn: Tidligvakt 07.00-14.30, senvakt 14.00-22.00, nattevakt 21.45-07.00 (avdelingsleder begynte på jobb 06.45 og fikk rapport fra nattevakten). Anonymkode: 3d936...03f
Anonym bruker Skrevet 29. april 2020 #4 Skrevet 29. april 2020 Her jeg jobber er det: dagvakt 7.15/7.30 - 14.00/15.00, kveldsvakt 14.45 - 22.00/22.15 og nattevakt 22.00 - 7.30. Anonymkode: 42131...e5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå