Gå til innhold

Arbeidstid sykehjem


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Vurderer å søke jobb på sykehjem. Er det noen som vet når dagvakten, kveldsvakten og nattevakten starter sånn ca?

Anonymkode: 43a22...4bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det variere fra sted til ste og avdeling til avdeling

Anonymkode: 7e653...62c

Skrevet

Det varierer. Der jeg jobbet var det sånn: Tidligvakt 07.00-14.30, senvakt 14.00-22.00, nattevakt 21.45-07.00 (avdelingsleder begynte på jobb 06.45 og fikk rapport fra nattevakten).

Anonymkode: 3d936...03f

Skrevet

Her jeg jobber er det: dagvakt 7.15/7.30 - 14.00/15.00, kveldsvakt 14.45 - 22.00/22.15 og nattevakt 22.00 - 7.30.

Anonymkode: 42131...e5b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...