Gå til innhold

Når ble du gravid etter MA?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en MA for ca 4 1/2 mnd siden. Ble anbefalt å vente et par måneder før vi evt prøvde igjen, pga syklusen måtte komme i gang igjen el noe sånn.. Håpte det skulle klaffe tidlig denne måneden, men nei.. Har tidligere blitt raskt gravid. Er nå litt redd jeg ikke skal bli gravid igjen.. Jeg er ikke så ung lenger heller, og tenker på dette med alder. Er redd at jeg kommer til å bli litt besatt av å måtte bli gravid igjen, at det vil gå ut over psyken..? Kan det gjøre det enda vanskeligere? 

Anonymkode: b505c...504

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hadde en MA for ca 4 1/2 mnd siden. Ble anbefalt å vente et par måneder før vi evt prøvde igjen, pga syklusen måtte komme i gang igjen el noe sånn.. Håpte det skulle klaffe tidlig denne måneden, men nei.. Har tidligere blitt raskt gravid. Er nå litt redd jeg ikke skal bli gravid igjen.. Jeg er ikke så ung lenger heller, og tenker på dette med alder. Er redd at jeg kommer til å bli litt besatt av å måtte bli gravid igjen, at det vil gå ut over psyken..? Kan det gjøre det enda vanskeligere? 

Hadde MA i desember. Ble anbefalt å vente en syklus. Prøvde i februar, men ikke mars (ville prøve å ikke få desemberbarn). Prøvde i april og da satt spiren 😊
jeg hadde akkurat de samme tankene som deg, både mtp alder og at jeg skulle bli besatt. 
Brukte dere lang tid på å bli gravid sist?

Anonymkode: 59fb7...a51

Skrevet

Ble raskt gravid tidligere 😊 tror kanskje vi ikke prøvde «nok» forrige periode, altså bommet litt på dager med eggløsning. Når jeg ble gravid sist gang, var jeg litt skeptisk med det samme..følte det var for tidlig å få en til. Men så mistet jeg og ble så klart veldig lei meg.. Vet jo at det er veldig vanlig at sånt skjer, men likevel..  

Skrevet

Jeg hadde utskrapning etter MA. Fikk mensen og ble gravid rett etter det. Så ca. 1,5 mnd etterpå. I dag har jeg en vidunderlig 8-åring🥰

Anonymkode: 2c205...036

Skrevet

MA oktober og gravid i januar. 41 år. 

Anonymkode: 1ee8b...8a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...