Gå til innhold

føler meg som en grusom venn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og bestevenninnen min har vært venner i snart 4 år. 3 Gode år, vi hadde perioder i disse 3 årene der vi var ganske ofte med hverandre 4 ganger i uka til 2-1 ganger i uka noen ganger. Hun er god som gull da digger henne!. Men i det siste merker jeg at jeg blir fortere irritert av henne Hun spør alltid veldig mye spørsmål hun gjorde det før og, men nå merker jeg at de irriterer meg plutselig

spørsmål som «hva er det», «hvorfor det», «hvorfor gjør du ikke det», «hvorfor gjør du det» osv. Der jeg synes er slitsomt og høre på. Før klarte jeg ikke 1 uke uten og være med  henne😅 men nå kan det gå flere uker uten at tenker på det.. Jeg er superglad i henne! Men samtidig som jeg vil henge med nye venner og. Føler meg grusom og tenke slikt. Jeg tror at det er jeg som har falt mer i fra henne en hun.. Har glemt og skrive øvers   at jeg har jo et barn på 1 år. Og da er det enda vanskeligere og lage så mye tid for jeg vil og tilbringe mye tid med barnet mitt.

Anonymkode: 91aab...b91

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt naturlig prosess i livet. Noen venner vokser man ifra. Kanskje treffe henne sjeldnere er en god ide? 

Anonymkode: 8931f...ea4

Skrevet

Hun høres slitsom ut. Sikkert søt og snill, men masete folk er et slit.

Anonymkode: e7bf4...514

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...