Anonym bruker Skrevet 27. april 2020 #1 Skrevet 27. april 2020 Er det innafor eller ikke å bake til noen i risikogruppa? Jeg spør rett og slett fordi jeg er usikker. Vi har lyst til å bake til våre sårbare besteforeldre, men det er kanskje en dårlig ide i forhold til smittevern? (Jeg må innrømme at jeg er i tvil om hva jeg hadde følt om JEG var i risikogruppen og noen hadde bakt til meg også...) Tanker og innspill? Anonymkode: be5ac...33f
Anonym bruker Skrevet 27. april 2020 #2 Skrevet 27. april 2020 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er det innafor eller ikke å bake til noen i risikogruppa? Jeg spør rett og slett fordi jeg er usikker. Vi har lyst til å bake til våre sårbare besteforeldre, men det er kanskje en dårlig ide i forhold til smittevern? (Jeg må innrømme at jeg er i tvil om hva jeg hadde følt om JEG var i risikogruppen og noen hadde bakt til meg også...) Tanker og innspill? Anonymkode: be5ac...33f Spør de selv direkte. Folk kjøper jo mat ute på bensinstasjoner, pizzeria, kafeer osv. Så vil tro det er tryggere av familie. Anonymkode: 8a65b...060
*Miss Marple* Skrevet 27. april 2020 #3 Skrevet 27. april 2020 Altså, dere har god håndhygiene, hoster ikke i deigen og pakker bakverket raskt inn? Hva er forskjellen på det og å kjøpe brød hos bakeren?
Anonym bruker Skrevet 27. april 2020 #4 Skrevet 27. april 2020 20 minutter siden, *Miss Marple* skrev: Altså, dere har god håndhygiene, hoster ikke i deigen og pakker bakverket raskt inn? Hva er forskjellen på det og å kjøpe brød hos bakeren? Bakeren har ikke corona DET er forskjellen Anonymkode: f8e82...fc1
*Miss Marple* Skrevet 27. april 2020 #5 Skrevet 27. april 2020 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Bakeren har ikke corona DET er forskjellen Anonymkode: f8e82...fc1 Det regner jeg da med at hi ikke har heller.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2020 #6 Skrevet 27. april 2020 Bak noe som kan fryses. Da kan de legge det i fryseren en periode, og ta det opp når de selv ønsker. Anonymkode: ed727...348
Anonym bruker Skrevet 27. april 2020 #7 Skrevet 27. april 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Bak noe som kan fryses. Da kan de legge det i fryseren en periode, og ta det opp når de selv ønsker. Anonymkode: ed727...348 Lave temperaturer bevarer jo viruset. Stekingen dreper viruset. Sånn sett bør man heller steke enn å fryse ting. Hva om du baker det halvveis, og så kan de steke videre? Anonymkode: 0075f...329
Anonym bruker Skrevet 28. april 2020 #8 Skrevet 28. april 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Bakeren har ikke corona DET er forskjellen Anonymkode: f8e82...fc1 Hva vet du om det? Anonymkode: b7aa8...77e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå