Gå til innhold

Dra til Sverige

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har det blitt sakt noe om når det er mulig å dra til Sverige igjen?

Anonymkode: 865aa...e23

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare å dra. Men da skal du i karantene etter du kommer hjem. Og jeg skal ikke betale dagpenger eller lønn til deg i den perioden. 

Anonymkode: 09709...7b0

Skrevet

Bare å dra👍 14 dagers karantene

Anonymkode: e54c3...4cb

Skrevet

Bate dra, du. 

Det er 14 dagers karantene uten lønn/stønader når du kommer tilbake. 

Anonymkode: 2405a...710

Skrevet

Det er ikke sagt noe om det, nei. Det er ikke prioritet.. 

Anonymkode: e6dc0...9b8

Skrevet

Jeg har aap, kan jeg dra til Sverige?

Anonymkode: c5d94...15f

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er bare å dra. Men da skal du i karantene etter du kommer hjem. Og jeg skal ikke betale dagpenger eller lønn til deg i den perioden. 

Anonymkode: 09709...7b0

Det skal du du ikke heller. Jeg lurte på om det var nevnt noe om at det skulle åpne opp mer, ikke at jeg skulle dra nå.

Anonymkode: 865aa...e23

Skrevet

Sverige er åpen, så det er bare å dra dit.

Når det kommer til karantenereglene her i Norge når man kommer fra utlandet er det vel sagt at vi reglene vi har nå skal gjelde til 15.juni har det ikke?

Hva som skjer etter 15.juni vet ingen enda, de har sagt at de håper vi i ferien kan reise rundt i Norge og kanskje til de andre skandinaviske landene, men utviklingen vil vise.

Anonymkode: fc9be...d14

Skrevet

Hvor står det at man mister dagpenger hvis man handler i Sverige? Nav får vel neppe beskjed for hver nordmann som krysser grensen? 

Anonymkode: b596c...047

Skrevet
53 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor står det at man mister dagpenger hvis man handler i Sverige? Nav får vel neppe beskjed for hver nordmann som krysser grensen? 

Anonymkode: b596c...047

Du blir stoppet på grensen på tur tilbake inn i Norge, du blir registrert og informert om at du skal i 14 dagers karantene. 

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du blir stoppet på grensen på tur tilbake inn i Norge, du blir registrert og informert om at du skal i 14 dagers karantene. 

Nå var det ikke det hun spurte om.

Anonymkode: 19cb8...da6

Skrevet

Min datter savner å besøke pappaen sin i Sverige 😔.

Anonymkode: 2dbc8...e82

Skrevet

Skulle ønske det gikk an å tjene penger hver gang folk må være store og småspydig i kjeften OG ikke Klarer å svare på spørmsål. 

Anonymkode: 398ab...f20

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Skulle ønske det gikk an å tjene penger hver gang folk må være store og småspydig i kjeften OG ikke Klarer å svare på spørmsål. 

Enig!

Jeg savner Sverige handel, ikke pga alkohol og røyk, det handler jeg ikke. Men matvarer som ikke finnes her i Norge, og der som finnes er så dyrt i lengden og du får mindre for pengene. Håper de snart løsner litt, så vi får handlet.

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Enig!

Jeg savner Sverige handel, ikke pga alkohol og røyk, det handler jeg ikke. Men matvarer som ikke finnes her i Norge, og der som finnes er så dyrt i lengden og du får mindre for pengene. Håper de snart løsner litt, så vi får handlet.

Heia glupskhet og egoisme...

Anonymkode: aaed9...e7e

Skrevet

Alle kan helt fint dra til Sverige, men de må i 14 dagers karantene når de kommer hjem

Anonymkode: 06cb6...de5

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Enig!

Ja, det er det viktigste, at du får stappa i deg svenskemat. Nøff, nøff.

Anonymkode: 6cbe5...679

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Synes folk er ute å kjøre. Komisk å se hvor svak psyke folk har. Tror folk svarer slik pga de er redde nå. Dere er liksom så enkle synes jeg. Tror du at du fikk noen til å le med denne kjedelige kommentaren?

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Synes folk er ute å kjøre. Komisk å se hvor svak psyke folk har. Tror folk svarer slik pga de er redde nå. Dere er liksom så enkle synes jeg. Tror du at du fikk noen til å le med denne kjedelige kommentaren?

Vel, kanskje ikke til å le, for det er jo ikke morsomt. Men det er jævlig tragisk at folk synes det er plagsomt å ikke kunne fråtse i billig kjøtt.

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Vel, kanskje ikke til å le, for det er jo ikke morsomt. Men det er jævlig tragisk at folk synes det er plagsomt å ikke kunne fråtse i billig kjøtt.

Plagsomt var det vel ingen som sa noe om. 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Er du så lite forstått? Må du svare slik? Føler du deg bedre? Jeg er muslim og i sverige får jeg faktisk kjøpt produkter som jeg ikke får kjøpt her, det betyr mye for meg.

Skjønner virkelig ikke vitsen med en slik komentar 🤦‍♀️

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Heia glupskhet og egoisme...

Din komentar sier mer om deg enn om meg.

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Er du så lite forstått? Må du svare slik? Føler du deg bedre? Jeg er muslim og i sverige får jeg faktisk kjøpt produkter som jeg ikke får kjøpt her, det betyr mye for meg.

Skjønner virkelig ikke vitsen med en slik komentar 🤦‍♀️

Trodde dere skulle la være å handle mer enn det som er strengt nødvendig, og vie tiden dere ikke må jobbe og ta dere av barn/familie til bønn og ettertanke nå i ramadan?
Ihvertfall ikke dra på shopping

Anonymkode: 06cb6...de5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...