Gå til innhold

Blir det slutt på kohortene neste uke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom bhg får vanlige åpningstider?

Anonymkode: 9f166...b4d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mange tråder om samme enne er det mulig å ha? Hvor mange varianter av samme spørsmål? 

Følger du ikke med på nyhetene? Se nyheter og les aviser, det er utrolig hva man kan få med seg da!

Anonymkode: 65b3f...cdf

Skrevet

Med mindre barnehagene får flere ansatte må det være slutt på kohorter ja. For det er umulig å ha 3/6 barn og en voksen i normal åpningstid (10timer) når personalet bare kan jobbe 7,5t. 

Anonymkode: cf9cc...df6

Skrevet

I skolen regner jeg med det. Er ikke plass til å dele klassene når de åpner fra 5.-7.klasse. 

Anonymkode: 81b65...313

Skrevet
44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

I skolen regner jeg med det. Er ikke plass til å dele klassene når de åpner fra 5.-7.klasse. 

De åpner jo ikke for 5.-7. Klasse neste uke. Neste uke vil de muligens informere om når 5.-7. Får komme tilbake. 

Anonymkode: c740f...bed

Skrevet
14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dersom bhg får vanlige åpningstider?

Anonymkode: 9f166...b4d

Hvor har du det fra at bhg får vanlig åpningstid fra neste uke?

Anonymkode: 3e42d...e76

Skrevet
15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du, det er foreløpig ikke snakk om å åpne for andre klassetrinn enn 1-4, samt vg2 og 3 yrkesfag. De skal vurdere hva som skal være neste steg, i neste uke. Mener også jeg har lest at avgangstrinn vil bli prioritert, det vil si 10. trinn, samt vg3 studiespesialiserende og påbygg. 

Anonymkode: 3ad7f...10e

Skrevet

Det blir ikke vanlig åpningstid enda 

Anonymkode: 03d9e...ca8

Skrevet

I vår kommune er det redusert åpningstid ut barnehageåret, frem til 31/7. Allikevel krevende å jobbe i kohort synes jeg. Hjelper den dagen alle 9 barna på avdelingen kan være på samme sted. Om man har vanlig åpningstid må de enten ansette flere aller ha kohortfri på tidligvakt og seinvakt. 

Anonymkode: 8c2d2...c0d

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du, det er foreløpig ikke snakk om å åpne for andre klassetrinn enn 1-4, samt vg2 og 3 yrkesfag. De skal vurdere hva som skal være neste steg, i neste uke. Mener også jeg har lest at avgangstrinn vil bli prioritert, det vil si 10. trinn, samt vg3 studiespesialiserende og påbygg. 

Og 7.trinn de er og regnet inn som avgangselever.  

Skrevet
1 minutt siden, Mamma_til_2 skrev:

Og 7.trinn de er og regnet inn som avgangselever.  

Jøss. 

Javel, tar det til etterretning. 

Skrevet

Hallo, åpningstidene i barnehagen i vår kommune er 08:00-15:30 ut dette barnehageåret (31/07). Så jeg regner med de vil fortsette med små grupper. 

Anonymkode: 79577...f80

Gjest Forumassistent
Skrevet

Ryddet for krenkende innlegg og svar til dette.

Forumansvarlig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...