Anonym bruker Skrevet 27. april 2020 #1 Skrevet 27. april 2020 Prøver å komme i kontakt med en person som stilte opp mye for meg da jeg var yngre. Var ganske ustabilt i hjemmet jeg vokste opp, med både alkohol og vold. Flyttet i fosterhjem da jeg var 11 år. Prøver nå å finne denne personen. Vet han flyttet, men finner ingen med det namnet når jeg søker på gulesider. Er godt mulig han er død. Er det mulig å finne ut av? Hadde jeg vist hvor han bor/bodde kunne jeg tatt kontakt med kirkekontoret. Anonymkode: b582a...597
Anonym bruker Skrevet 27. april 2020 #2 Skrevet 27. april 2020 Du kan prøve å søke på navnet på google, hender man får opp mer da. Kanskje Frelsesarmeen kan hjelpe deg også, de finner jo "savnede" personer, eller om de i det minste kan gi deg noen råd videre. Mulig du faller litt utenom deres kriterier hvis personen du søker ikke er i familie med deg, men sjekk ut denne linken, der er det et telefonnummer du kan ringe også, så kan de sikkert gi deg noen tips. https://frelsesarmeen.no/sarbare-grupper/sok-etter-savnede-personer Ellers, vær kreativ når du googler. Husker du noen interesser vedkommende hadde, søk på dette pluss navn. Husker du noen han kjente den gangen kan du kanskje finne noen av dem og slik finne ham? Håper du finner vedkommende ❤️ Anonymkode: e8bf2...9f4
Anonym bruker Skrevet 27. april 2020 #3 Skrevet 27. april 2020 Skriver du det riktig? En bokstav feil og det kan hende det ikke dukker opp... Om dette var en person som stilte opp for deg før du fylte 11 år kan det hende du husker litt feil i ordlyden av for- eller etternavn, så prøv flere varianter. Ville også søkt på 1881 og ikke gule sider Anonymkode: aebea...ad8
Anonym bruker Skrevet 27. april 2020 #4 Skrevet 27. april 2020 Om ikke annet kan du jo kontakte barnevernet du var i kontakt med da, og be om papirene. Kanskje du finner noen viktige opplysninger der du kan bruke?😊 Anonymkode: 253d2...edc
Anonym bruker Skrevet 27. april 2020 #5 Skrevet 27. april 2020 Har du prøvd Facebook? Anonymkode: 6b43b...bf8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå