Anonym bruker Skrevet 27. april 2020 #1 Skrevet 27. april 2020 Jeg skal flytte til andre del av landet sammen med min sønn på 14 år. Har et godt samarbeid med far, og familieterapeut har anbefalt oss å sette ned punkter på hva har bør opplyses om og få informasjon om vedrørende hans sønn. Siden jeg må flyttet så langt vekk og sønnen er tenåring (er VELDIG tenåring) så blir det vanskelig for far å følge sønnen fysisk og psykisk. Hvilke punkter hadde dere hatt på deres liste? Som informasjon hvordan det går på skolen, men hva annet? Anonymkode: 336d1...66e
Anonym bruker Skrevet 27. april 2020 #2 Skrevet 27. april 2020 I begynnelsen kan du jo ta med hvordan han tilpasser seg på nytt sted, hvordan det går på ny skole når den tid kommer, om han får nye venner. hva han driver med, hvem som er vennene hans, oppførsel, osv ? Anonymkode: e729f...893
Anonym bruker Skrevet 27. april 2020 #3 Skrevet 27. april 2020 4 timer siden, Anonym bruker skrev: I begynnelsen kan du jo ta med hvordan han tilpasser seg på nytt sted, hvordan det går på ny skole når den tid kommer, om han får nye venner. hva han driver med, hvem som er vennene hans, oppførsel, osv ? Anonymkode: e729f...893 Ja, gode punkter. Takk 😊 Anonymkode: 336d1...66e
Anonym bruker Skrevet 27. april 2020 #4 Skrevet 27. april 2020 Dette må vel far kunne svare på? Hva han vil vite og ringe deg for å spørre om hvordan sønnen har det Anonymkode: 7959d...a0a
Anonym bruker Skrevet 27. april 2020 #5 Skrevet 27. april 2020 Diskuter hvordan regler dere vil ha ang fester, slkohol, innetider osv. Selv om det ikke er aktuelt enda, er dee der plutselig og da er det veldig lurt dere har snakket om dette først og ikke bare over tlf. Det å ta telefonsamtalen der du sier sønnen kom hjem full uten at dere har diskutert det før kan være ganske ubehagelig om dere ikke har litt samme mening om dette. Anonymkode: 364b6...81d
Anonym bruker Skrevet 28. april 2020 #6 Skrevet 28. april 2020 På 27.4.2020 den 17.36, Anonym bruker skrev: Dette må vel far kunne svare på? Hva han vil vite og ringe deg for å spørre om hvordan sønnen har det Anonymkode: 7959d...a0a Joda, og det kommer han til å gjøre. Men vi skriver en foreldresamarbeidsavtale etter anbefaling fra familieterapeut. Anonymkode: 336d1...66e
Anonym bruker Skrevet 28. april 2020 #7 Skrevet 28. april 2020 På 27.4.2020 den 21.00, Anonym bruker skrev: Diskuter hvordan regler dere vil ha ang fester, slkohol, innetider osv. Selv om det ikke er aktuelt enda, er dee der plutselig og da er det veldig lurt dere har snakket om dette først og ikke bare over tlf. Det å ta telefonsamtalen der du sier sønnen kom hjem full uten at dere har diskutert det før kan være ganske ubehagelig om dere ikke har litt samme mening om dette. Anonymkode: 364b6...81d Ja, det var lurt. Hadde det ikke med, fordi det virker så fjernt nå 😂 Z men plutselig står jeg der med en sjanglende fjortis. Anonymkode: 336d1...66e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå