Gå til innhold

Arhh! Hva er galt med puppene mine?😖


Den perfekte mor, påan igjen

Anbefalte innlegg

Jeg ammer, og må ligge med bh for ikke å lekke i senga. Til vanlig passer bh fint, men om jeg ligger på siden ramler øverste pupp ut🙄 Noen andre som har lignende erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nja, har bare billige fra hm, men de er gode nok ellers. Ikke så lett å få tilpassa bh nå, får ikke engang prøvd de. Stakkars lille diktator som ligger å spiser og aner fred og ingen fare før han blir forstyrret av dryppende melk fra overpuppen😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk over til å ha tisselaken og håndkle under meg og en billig dyne over meg som jeg vasket ofte. Og ved amming hadde jeg en stor gulpeklute over den som ikke ble brukt.  Før det hadde jeg en amme-bh som var nesten som enn sports-bh. Antagelig er modellen du bruker "for lav " sånn at den ikke dekker nok av puppen til at den holder seg på plass når du ligger. 

Anonymkode: 83187...cd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, ja, den er nok kanskje for lav som du sier, og kanskje litt stiv i cupen... Jeg elsker dobbeltdyna vår, og er lite motivert til å bytte den ut, bortsett fra det så hadde det også vært deilig å være bh-fri om natten🙌🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sov med en ammesinglet om natta i perioden før produksjonen hadde tilpasset seg så det lakk i alle retninger ;)

Jeg brukte de singletene veldig mye jeg, veldig greie under en genser/topp også så slipper du sitte med magen bar selv om puppen er ute.

De har de både på Lindex, KappAhl og hm tror jeg, sånne som dette:

 

https://www.lindex.com/no/p/7495172-60-blank-2-pakning-ammetopp?gclid=Cj0KCQjwhZr1BRCLARIsALjRVQPlcD3gjSOuwHb0X1vDnosVfM4rizzvywgqXUfa1uSQrDN4S9VdNHIaAhKWEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

Anonymkode: cd612...121

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...