Gå til innhold

Jeg lever med konstante koronasymptomer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har endel plager som i disse dager KAN være symptomer på korona. Blant disse er det stram brystmuskulatur som kan gi tungpust, smerter i rygg etter en ulykke, hodepine og på toppen allergi. Pga dette har jeg sett det nødvendig og også følt meg tvunget til å ikke omgås folk naturligvis. Jeg er 100% arbeidsfør, arbeidsgiver vil ha meg tilbake på kontoret, legen min har ikke mulighet å teste meg, må jo da gjøres jevnlig. Hun sier jeg bør opptre som jeg har korona. Så hva gjør folk som meg? Må jeg be om sykemelding? Bør jeg permitteres? Legen min ville jeg «skulle finne en løsning» med arbeidsgiver. 
Jeg har tatt feriedager en stund nå. Hva er løsningen for folk som meg? Føler meg helt frisk, symptomene mine er ikke begrensende for meg. 

Anonymkode: c4d2c...87c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjemmekontor, sykmelding eller jobb.

Anonymkode: 3c46f...276

Skrevet

Hvis legen din mener du skal opptre som om du har Korona må legen din sykemelde deg. Hvis ikke får du fortsette å jobbe, men ta forhåndsregler og være ekstra nøye med hygiene. Hvis plagene forverres, eller det kommer ting som du ikke har fra før får du ta det med legen igjen. "Å finne en ordning med arbeidsgiver" taper både du og arbeidsgiver på.

Anonymkode: 215ac...9d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...