Gå til innhold

Hjelp meg, medsøstre!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jentungen var litt snørrete, og snufset og hostet litt da hun våknet i går og i dag. Ingen andre tegn på sykdom. Ville dere sendt på skolen i morgen, hvis det ikke er snørr og hoste i morgentidlig? Blir så usikker. Da har det jo gått et døgn siden hun ble symptomfri, på et vis. Redd for å gjøre noe galt, begge veier. Vil ikke sende henne, hvis det ikke er etter rettningslinjene, men vil ikke holde henne vekke fra skolen uten grunn heller. Hun gleder seg sånn (selv om jeg gruer meg, og er redd hun skal bli smittet), så vil være sikker på rett avgjørelse her.

Anonymkode: cb296...ed4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sønnen min snørrer og hoster og blir sendt på skolen. Det er ikke uvanlig at barn snørrer og hoster litt på denne tiden av året

Anonymkode: 56446...b09

Skrevet

Mine snørrer og hoster jevnt og trutt på denne tiden av året. Ingen grunn til å holde hjemme 

Anonymkode: 54ac3...032

Skrevet

Slik det er nå, og med så mange restriksjoner som legges på hele samfunnet, ville jeg holdt hjemme. 

Anonymkode: d7095...1b6

Skrevet

Barn som er antydning til syke, som med snørr og hoste, skal holdes hjemme. Hvis de har vært friske en dag kan de gå på skolen eller i barehagen. Det samme gjelder også på  jobb. Hvis du ikke er helt frisk skal du holde deg hjemme.

Anonymkode: 54ec9...dbc

Skrevet

De skal jo holdes hjemme når de viser slike symptomer. 

Det kan godt være en ufarlig forkjølelse, men det vet du ikke helt sikkert.

Skrevet

Dette er veldig klart formidlet og ingenting å lure på. Hvis man har ett snev av antydning til luftveissymptomer skal man være hjemme til en dag etter at man er helt frisk, og dette gjelder både barn og voksne.

Anonymkode: 27cb5...982

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...