Gå til innhold

Detter ut av arbeidslivet litt og livet er kjørt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner egentlig ikke hvorfor alt skal være så vanskelig. Men jeg tror det er alderen. Hvordan skal noen på 28 konkurrere mot noen på 20 liksom? Eller 25.. 

Anonymkode: f5599...b2a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ?

Anonymkode: d7de1...0ed

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hæ?

Anonymkode: d7de1...0ed

28 åring tok dumme valg. Jeg visste bare ikke at det var dumt. 
Aå falt jeg ut av arbeidslivet men hvordan skal jeg egentlig konkurrerer mot 24 åringer på markedet? 

Skrevet

Ta deg sammen. Vi kan snakkes når du er blitt 45. DA er det vanskelig å konkurrere med 25-åringer. 

Anonymkode: 26dcc...f0d

Skrevet

28 åring tok dumme valg. Jeg visste bare ikke at det var dumt. 
Aå falt jeg ut av arbeidslivet men hvordan skal jeg egentlig konkurrerer mot 24 åringer på markedet? 

Som anonym over her skriver; hæ? 

Jeg er 43 år og har nettopp byttet jobb. Er ikke snakk om å konkurrere med en gitt aldersgruppe. Så sant det ikke er modell du satser på da. Det du må gjøre er å selle deg inn, samt ha en forklaring på hvorfor du har hull i CV’n. 

(Ja, jeg veit jeg forer trollet nå. Og at det nå kommer en masse usaklige selvmedlidende meldinger om hvordan dette er alle andres feil. Men, slik kommer hun til å fortsette frem til hun kommer seg til Tyrkia og får pult🙄)

Anonymkode: 5436a...45c

Skrevet

Som anonym over her skriver; hæ? 

Jeg er 43 år og har nettopp byttet jobb. Er ikke snakk om å konkurrere med en gitt aldersgruppe. Så sant det ikke er modell du satser på da. Det du må gjøre er å selle deg inn, samt ha en forklaring på hvorfor du har hull i CV’n. 

(Ja, jeg veit jeg forer trollet nå. Og at det nå kommer en masse usaklige selvmedlidende meldinger om hvordan dette er alle andres feil. Men, slik kommer hun til å fortsette frem til hun kommer seg til Tyrkia og får pult🙄)

Selle = selge

Skrevet

Det er ikke alderen din som gir deg jobb, den er irrelevant.  Det er din personlighet, ferdigheter, kompetanse, og din evne til å formidle dette til potensielle arbeidsgivere som teller.

Anonymkode: 12f64...e2b

Skrevet

28 år er den perfekte alder for en arbeidstaker. 

Så den unnskyldningen kan du ikke bruke. Du får se om du klarer å komme på en ny. Jeg har troa!

Anonymkode: 04f46...a94

Skrevet

Jeg er 46 år og har ikke noe problem med å danke ut en 20 åring når det gjelder jobb, og menn for den saks skyld 😉

Anonymkode: 96321...c3f

Skrevet

Du har jo misforstått helt, det er jo omvendt 

Hvordan kan en umoden 20 åring konkurrere mot en voksen 28 åring med litt livserfaring 

Om du ikke får jobb er det andre ting en alderen som er imot deg altså...

Anonymkode: a0301...772

Skrevet

Du har dårlig selvtillit og tenker bare negativt. Det er derfor du sitter fast. 

Anonymkode: 7a625...f5a

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ta deg sammen. Vi kan snakkes når du er blitt 45. DA er det vanskelig å konkurrere med 25-åringer. 

Anonymkode: 26dcc...f0d

Tror ikke det nødvendigvis... takke meg til en erfaren kollega på 45, enn en uerfaren 20 åring. Hilsen sykepleier 42

Anonymkode: 0a5ad...783

Skrevet

Hver gang du er i en negativ tankegang skriver du deg enda dårligere på nettet. Du har selv skrevet tidliger at du blir verre av det og at du blir bedre om du lar være å skrive slikt på nett. Da vet du også hva løsningen er - slutt å skrive så mye negativt om deg selv og andre. Kontakt terapeuten din i dag og forklar at du nå har det tungt.

Anonymkode: cb2d3...0b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...