Gå til innhold

Sommerferien 2020

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det noen som fortsatt tror at ferien til typisk «syden» skal gå i år? Hørt noen som i det siste sier, ja hvis de åpner for det drar vi jo. Trodde det så og si var sagt direkte at det ikke skjer? Eller tar jeg feil?

Anonymkode: 633e2...27d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke sagt direkte at det ikke blir, men at vi må regne med at det blir sånn. 

Anonymkode: 8dd88...4c8

Skrevet

De har plantet rimelig mange tegn på at vi i år må belage oss på en sommer i Norge. De har ikke engang bekreftet at vi kan reise rundt i Norge.. 

Men det er ikke kommet en avgjørelse på stenging av grenser enda. Og vi vet ikke hvordan andre land vil behandle dette. Så det er umulig for myndighetene å komme klare retningslinjer på dette. 

Anonymkode: 681ab...fa3

Skrevet

Vi har hus i Hellas. Tar Hellas mot tilreisende så drar vi dit. 

Anonymkode: 063d4...573

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi har hus i Hellas. Tar Hellas mot tilreisende så drar vi dit. 

Anonymkode: 063d4...573

Får håpe dere ikke blir syke der nede da

Anonymkode: 8da96...ad9

Skrevet

Vi reiser til Hellas dersom det åpnes for det.  De har gått ut i nyhetene den 24 april og sagt at de regner med å begynne sesongen fra 1 juli . Så vi krysser fingrene og gir ikke opp håpet🇬🇷🇬🇷

Skrevet
5 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Vi reiser til Hellas dersom det åpnes for det.  De har gått ut i nyhetene den 24 april og sagt at de regner med å begynne sesongen fra 1 juli . Så vi krysser fingrene og gir ikke opp håpet🇬🇷🇬🇷

Dere får nok regne inn 2 ukers karantene ved hjemkomst i alle fall.. 

Anonymkode: 681ab...fa3

Skrevet
37 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Har de gått ut med at folk kan dra til utlandet fra 1 juli på ferie?? Har ikke alle i Norge fått beskjed om å belage seg på å ikke dra??

Anonymkode: 1ebfe...d96

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har de gått ut med at folk kan dra til utlandet fra 1 juli på ferie?? Har ikke alle i Norge fått beskjed om å belage seg på å ikke dra??

Anonymkode: 1ebfe...d96

Norge har ikke gått ut med noe nytt så vidt jeg vet. Ingen definitiv beskjed om at man ikke kan forlate landet heller. Vi håper det blir noe av men reiser ikke hvis det er fraråding 

Skrevet

Det blir ingen syden i år, for noen av oss. Det må vi bare innse 😊

Anonymkode: 4579d...276

Skrevet
1 time siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Norge har ikke gått ut med noe nytt så vidt jeg vet. Ingen definitiv beskjed om at man ikke kan forlate landet heller. Vi håper det blir noe av men reiser ikke hvis det er fraråding 

Jeg har lest at Hellas vurdere det, men å reise dit når alle andre land ikke tar i mot? I utganspunktet er jeg ikke så skeptisk til å være i et annet land, mer skeptisk til å sitte tett i tett på fly. Få beskjed om at alle fly hjem er kansellert osv.

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det blir ingen syden i år, for noen av oss. Det må vi bare innse 😊

Anonymkode: 4579d...276

Samme følelsen jeg har

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har lest at Hellas vurdere det, men å reise dit når alle andre land ikke tar i mot? I utganspunktet er jeg ikke så skeptisk til å være i et annet land, mer skeptisk til å sitte tett i tett på fly. Få beskjed om at alle fly hjem er kansellert osv.

Vi avventer nærmere og ser hvordan tingene er i slutten av juli😊

Skrevet
6 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Vi avventer nærmere og ser hvordan tingene er i slutten av juli😊

Det er jo lov å håpe. 

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo lov å håpe. 

Ikke sant og blir det ikke Hellas så blir det noe annet hyggelig;) 

Skrevet

Kan jo ende at det blir løpet av året,men tviler på sommerferien og September i alle fall :)

Anonymkode: 26b66...d20

Skrevet

Vi eier bolig i Spania, og håper vi får tatt en (snar)tur innen september. Dette fordi vi må levere inn en slags selvangivelse. 

Vi håper vi får dratt ned i løpet av sommeren, men tviler sterkt på det. Skulle grensene mot formodning åpne, så drar vi i sommer.

Anonymkode: 1e432...321

Skrevet

Det er vel forholdsvis lite håp for sommeren. Har begynt å gi opp tanken på å gjennomføre reisen vi har bestilt i høstferien også.

Anonymkode: 884e4...572

Skrevet

Vi har tur til Mallorca i juli. Avventer og håper helt til det siste. Det sto et sted at Mallorca var veldig lite rammet i forhold til fastlandet og Kanariøyene, så vi beholder fortsatt er mikroskopisk håp. Hvis ving ikke avlyser og turen gjennomføres blir vi med. Hvis ikke blir det hytta, og det går også fint 😊

Anonymkode: 475e9...eae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...