Anonym bruker Skrevet 26. april 2020 #1 Skrevet 26. april 2020 Pappaen til barnet mitt har bare samvær noen få timer i uka Han sender/ringer aldri for og spørre noe om barnet eller hvordan barnet har det osv. Vi har dårlig kommunikasjon og samarbeid, Jeg er alltid interessert i og vite om hvordan lillemann hadde det hos pappaen sin eller om han fikk noe mat der uansett om han var bare der noen få timer. Men bf spør aldri noe om barnet. Er dette en «care» far? Anonymkode: a4738...bf2
Anonym bruker Skrevet 26. april 2020 #2 Skrevet 26. april 2020 Hvordan hadde du følt det hvis far hadde ringt deg hver dag og krevd å få vite hva dere gjorde, hva barnet hadde spist, hvilke tøy barne har på osv? Selv hadde jeg følt det veldig invaderende, som om han ikke stolte på meg eller var ute etter å finne noe å ta meg på. Det hadde definitivt ikke hjulpet på kommunikasjonen. Du må snart senke skuldrene og la far få kose seg med barnet uten at du er på han som hauken. Slutt å vær så kontrollerende. Om barnet går uten mat de timene det er hos far så vil ikke det lide noen nød. Og om far bryr seg? Hadde ikke han brydd seg så hadde ikke han kommet og vært med barnet. Han, i motsetning til deg, har nok bare ikke et behov for å kontrollere deg. Og han er nok dritt lei av å prate med deg iom at all kommunikasjon med deg går i utspørring av han. Anonymkode: 0564e...492
Anonym bruker Skrevet 26. april 2020 #3 Skrevet 26. april 2020 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Pappaen til barnet mitt har bare samvær noen få timer i uka Han sender/ringer aldri for og spørre noe om barnet eller hvordan barnet har det osv. Vi har dårlig kommunikasjon og samarbeid, Jeg er alltid interessert i og vite om hvordan lillemann hadde det hos pappaen sin eller om han fikk noe mat der uansett om han var bare der noen få timer. Men bf spør aldri noe om barnet. Er dette en «care» far? Anonymkode: a4738...bf2 Hvis han ikke spør, så stoler han vel på at du er en god mor da..? Menn er ikke som oss kvinner.. Anonymkode: 966bc...c75
Anonym bruker Skrevet 26. april 2020 #4 Skrevet 26. april 2020 Jeg spør ikke far om hvordan barna har hatt det hos han. Jeg er ikke «care». Jeg ser bare ikke poenget med å spørre om det. At du er overdrevent interessert er ditt problem. Hadde far mast på meg slik du gjør, tror jeg at jeg hadde blitt gal. Det eneste som er interessant er når siste måltid var om barnet selv ikke kan si fra at det er sultent Anonymkode: b4d4d...dc4
Anonym bruker Skrevet 26. april 2020 #5 Skrevet 26. april 2020 Det handler om relasjonen til deg. Ikke barnet. Foreldre som har gått i lås kommuniserer knapt gjennom alvorlige hendelser dessverre. Da kommer antall brødskiver langt ned på listen. Jeg hat null kommunikasjon med barnas far. Men den største hønemor på jord og elsker barna mine høyt. Anonymkode: f2b30...f5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå