Gå til innhold

Spilling 12 åring/ fortnite


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvor mye er det Ok at de spiller . Vil jo aldri logge av og blir krangel hver dag. Hva er Ok. Er vi slemme som nekter de å spille til 01.00 på natta !? De sier det er ting de må se osv. Men vi sier selvfølgelig nei. Hva tillater dere ? 

Anonymkode: 932a5...c34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får ALDRI spille til 1 på natta. Da har han lagt seg. Mener du hvor lenge han får spille på kvelden?

Fredag/lørdager kl 21.00. Kl 22 hvis de er flere av kompis gjengen på.

ukedager kl 20!

Anonymkode: ab526...92a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 åringen spiller en del no ja. Får jo ikke være ute med kamerater. Men ikke til kl 1. Må avslutte kl 23 i helgene. 

Anonymkode: c09a7...234

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når sant skal sies, så er det blitt litt tøyelige grenser her i koronatiden. Normalt sett får ungene spille noen timer hver dag  og litt lenger når de har venner på besøk, men  reglene  har sklid litt ut i disse dager. Så de sitter gjerne helt til de legger seg , altså til kl 22. De får ikke har med seg nettbrettene på soverommet, de har jeg i en skuff. 

Anonymkode: 970c4...c13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok da er jeg ikke urimelig . De blir skikkelig sinna. Har sagt 23 i helgene og 22 på hverdag. Skal fortsette med det. Takk 

Anonymkode: 932a5...c34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Max 2 timer hver dag. Slutt kl. 20.

Anonymkode: b5b1d...7ba

Stakkars unger! Vet hva de ønsker seg i bursdagsgave,nye foreldre som ser barnets behov!

Anonymkode: 69291...fae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Stakkars unger! Vet hva de ønsker seg i bursdagsgave,nye foreldre som ser barnets behov!

Anonymkode: 69291...fae

Jeg er en ekte mor, ikke en slappfisk som føyer ungene for å slippe å ta ansvar. 

Anonymkode: b5b1d...7ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er en ekte mor, ikke en slappfisk som føyer ungene for å slippe å ta ansvar. 

Anonymkode: b5b1d...7ba

Ungene er tatt fra de venner,fritidsaktiviteter,omtrent alt av gøye ting en kan gå på.Så en god mor lar selvsagt barnet spillet mye mer nå under disse coronatider! Men du vil at barna skal mislike deg du!

Anonymkode: 69291...fae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gidder ikke være så mye med dette med spilling nå, viktigere at barnet er hjemme i disse tider, men han får aldri lov til og spille mer en et par timer hver dag , kanskje lengre hvis været er sikkelig dårlig eller det er iskaldt ute, men ellers må han finne på noe med familien, som se film eller nettbrett, eller være ute med 2 kompiser

Anonymkode: acddc...af2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er en ekte mor, ikke en slappfisk som føyer ungene for å slippe å ta ansvar. 

Anonymkode: b5b1d...7ba

Hadde du vært en ekte mor hadde du sett barnets behov,noe du har vist tydlig her at du ikke klarer! Stakkars barn!

Anonymkode: 69291...fae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...