Anonym bruker Skrevet 25. april 2020 #1 Skrevet 25. april 2020 Jeg fødte for 5 uker siden. Rett etter fødselen lanken merke til at jeg hadde vondt i halsen. Trodde det var fordi jeg skrek sånn. Men det har ikke gått bort. Har fortsatt vond hals. Lurer oppriktig på hva det kan være. Er ikke så vondt men jeg merker det godt når jeg svelger eller spiser. Ellers ingenting galt og ingen i familien er syke. Anonymkode: f5d09...7b7
Anonym bruker Skrevet 25. april 2020 #2 Skrevet 25. april 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg fødte for 5 uker siden. Rett etter fødselen lanken merke til at jeg hadde vondt i halsen. Trodde det var fordi jeg skrek sånn. Men det har ikke gått bort. Har fortsatt vond hals. Lurer oppriktig på hva det kan være. Er ikke så vondt men jeg merker det godt når jeg svelger eller spiser. Ellers ingenting galt og ingen i familien er syke. Anonymkode: f5d09...7b7 Halsbetennelse Anonymkode: 07746...e74
Anonym bruker Skrevet 25. april 2020 #3 Skrevet 25. april 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Halsbetennelse Anonymkode: 07746...e74 Jo tenker jo det samme men det som er det rare er at det ikke blir bedre eller verre. Anonymkode: f5d09...7b7
Anonym bruker Skrevet 25. april 2020 #5 Skrevet 25. april 2020 Jeg har hatt litt sår hans siste uka, er pollen. Bare sånn irriterende vondt. Sitter liksom litt lenger ned i halsen enn ved halsbetennelse. Anonymkode: ee42d...293
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå