Gå til innhold

Ensomme dager... Hvordan fylle tida?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid og aleine. Gått gjennom et stygt brudd og har det tøft men det er bra at det endelig er over. Har ingen nære venner og snakke med. Tips til hvordan jeg kan fylle dagene og føle meg litt bedre? Har bekkenløsning også så jeg orker nesten ikke bevege meg. 

Anonymkode: 66455...e86

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er gravid og aleine. Gått gjennom et stygt brudd og har det tøft men det er bra at det endelig er over. Har ingen nære venner og snakke med. Tips til hvordan jeg kan fylle dagene og føle meg litt bedre? Har bekkenløsning også så jeg orker nesten ikke bevege meg. 

Anonymkode: 66455...e86

Det finnes nok ting du kan finne på, gå tur, pusle, se serier eller filmer, strikke. Det finnes egentlig uendelige muligheter.

Men jeg er singel, barna har blitt tatt fra meg så jeg drikker. 

Anonymkode: fb42c...6d5

Skrevet

Hvor bor du HI? Kanskje noen her inne bor i nærheten og har lyst på en ny venn? 😊

Om ikke kan du i alle fall skrive til meg på PM om du ønsker noen å skrive med! 😊

Anonymkode: 43637...376

Skrevet

Jeg har vært mye helt alene pga. sykdom og bosted.

Mitt råd er å forsøke å holde en døgnrytme, spise sunt og gjøre det man kan av aktivitet. Selv med bekkenløsning vil jeg tro det er en del øvelser du kan gjøre. Sjekk ut dette:

https://www.naprapatlandslaget.no/6-supre-ovelser-for-gravide/

https://www.ullevalkiropraktor.no/guiden-for-deg-med-bekkenlosning/

Ellers, gjør noe hver dag som du føler er positivt og gir litt glede, uansett hvor lite det er. Kan være så enkelt som å drikke en kopp av yndlingsteen din, sitte på trappa og høre på fuglene. Du har god tid til å lese bøker også. Kanskje kan du strikke eller hekle til babyen eller deg selv? Det er mange fine veiledende videoer på garnstudio.no, tror jeg det var. Kanskje du kan friske litt opp et språk som du har lært en gang?

Godt du har kommet deg ut av et dårlig forhold. Du og babyen vil greie dere fint - lykke til :)

Anonymkode: f5137...c64

Skrevet

Viktig å bevege seg litt allikevel. Vær ute, få sol på kroppen. Ring en slektning? Plant frø. Oppdater deg på faget ditt. Gjør klart til den lille. Prat med naboen over hekken.

Anonymkode: 043d7...f16

Skrevet

Jeg har taget kontakt med en del tidligere venner og bekendte på messenger i det siste. Det er faktisk koselig, og jeg synes, det hjelper litt.

Og så har jeg gjenopptatt å spille wordfeud. Spiller mest med en venninne, men slike tomannsspill over nett er en fin ting å gjøre nå.

Anonymkode: d4ce3...6a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...