Anonym bruker Skrevet 25. april 2020 #1 Skrevet 25. april 2020 Har slanke bein, men har litt stor mage og har og antydning til dobbelthake. Jeg vet at jeg ikke skal si noe, men bør jeg gjøre noe. Ho er aktiv med fotball og diverse aktivitet (men kanskje litt mindre nå i koronatider) går og litt turer. Men ho sitt og i ro med telefon og diverse. Anonymkode: 3f069...fd7
Anonym bruker Skrevet 25. april 2020 #2 Skrevet 25. april 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har slanke bein, men har litt stor mage og har og antydning til dobbelthake. Jeg vet at jeg ikke skal si noe, men bør jeg gjøre noe. Ho er aktiv med fotball og diverse aktivitet (men kanskje litt mindre nå i koronatider) går og litt turer. Men ho sitt og i ro med telefon og diverse. Anonymkode: 3f069...fd7 Får og valker når ho sitt. Grunn til bekymring. HI Anonymkode: 3f069...fd7
Anonym bruker Skrevet 25. april 2020 #3 Skrevet 25. april 2020 Få familiens kosthold til å bli sunnere. Da vil hun vokse inn i vekten sin, altså, at hun ikke øker vekten før hun har blitt høyere, slik at hun blir normalvektig på den måten, ikke med slanking, for barn skal ikke slankes. Hold fokuset på sunn og god mat, ikke vekt. Anonymkode: ceaed...bda
Anonym bruker Skrevet 25. april 2020 #4 Skrevet 25. april 2020 Jeg har lagt merke til at flere på den alderen blir litt sånn "kvapsete" i mangel på et bedre ord. Men ser også at mange plutselig strekker seg voldsomt i sjette og syvende. Så lurer på om det er noe med kroppen akkurat rundt denne perioden. Min 10-åring er helt lik din. Naboen sin var også, men hun er trinnet over og har nå strukket seg. Anonymkode: a6f95...537
Anonym bruker Skrevet 25. april 2020 #5 Skrevet 25. april 2020 Tok en titt på mannen som er veldig overvektig og kom til en bestemmelse om å la være å kjøpe chips og sjokolade til helg. Lurer på om det går ann. 🤔 10 åringen får litt lørdagsgodt samen med lillebrødrene og får og det som vi setter på bordet etter at de to minste er lagt. Det er en uting.HI Anonymkode: 3f069...fd7
Anonym bruker Skrevet 25. april 2020 #6 Skrevet 25. april 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Tok en titt på mannen som er veldig overvektig og kom til en bestemmelse om å la være å kjøpe chips og sjokolade til helg. Lurer på om det går ann. 🤔 10 åringen får litt lørdagsgodt samen med lillebrødrene og får og det som vi setter på bordet etter at de to minste er lagt. Det er en uting.HI Anonymkode: 3f069...fd7 Vi har første helg uten godt til oss voksne. Har gått fint for meg. Mannen spiste litt popcorn med barna. Jeg har begynt å legge om livsstilen og kjøper ikke godt til oss. Vil mannen ha så får han kjøpe selv. Anonymkode: e2669...ee4
Anonym bruker Skrevet 26. april 2020 #7 Skrevet 26. april 2020 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Vi har første helg uten godt til oss voksne. Har gått fint for meg. Mannen spiste litt popcorn med barna. Jeg har begynt å legge om livsstilen og kjøper ikke godt til oss. Vil mannen ha så får han kjøpe selv. Anonymkode: e2669...ee4 Jeg har holdt det gående sånn en stund , for jeg trenger virkelig litt vektnedgang. Kjøper godt til ungodmmene , men minst mulig.. , akkurat sånn at de har til lørdagen. Anonymkode: 4b444...4e1
Anonym bruker Skrevet 26. april 2020 #8 Skrevet 26. april 2020 Barnet vårt har alltid vært slank, er nå 11 år og har litt mage. Spiser ikke noe annerledes nå enn før og er like aktiv ( ikke akkurat under denne krisen da men) regner med det går ett rykk snart i høyden og det da jevner seg ut igjen. Anonymkode: 7ceb7...381
Anonym bruker Skrevet 26. april 2020 #9 Skrevet 26. april 2020 Du minner meg om hun som skrev ørten innlegg og den "valkete" 14-åringen sin. Hvis familien lever usunt er det på tide for hele gjengen å spise mer frukt og grønt, og komme seg mer ut på tur. Ikke sett jenta alene på diett, det merker hun - selv om du ikke sier noe. Husk at nå er det mye som skjer i kroppen fremover, hun nærmer seg pubertet og hormonene begynner å rase. Kroppen SKAL endre seg i denne perioden, hun trenger sunn mat i sunne mengder, og skal ikke gå sulten. Litt godt i helgene tar hun ikke skade av så lenge kostholdet ellers er greit. Anonymkode: d4473...bbd
Anonym bruker Skrevet 26. april 2020 #10 Skrevet 26. april 2020 16 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har lagt merke til at flere på den alderen blir litt sånn "kvapsete" i mangel på et bedre ord. Men ser også at mange plutselig strekker seg voldsomt i sjette og syvende. Så lurer på om det er noe med kroppen akkurat rundt denne perioden. Min 10-åring er helt lik din. Naboen sin var også, men hun er trinnet over og har nå strukket seg. Anonymkode: a6f95...537 Sånn har det vært med min 11 åring. Hun kan få litt mer valpefett rundt mage og hofter, også kommer en skikkelig vokseperiode som gjør at hun blir sylslank. Det har skjedd i to omganger nå. Anonymkode: 77d2d...802
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå