Anonym bruker Skrevet 25. april 2020 #1 Skrevet 25. april 2020 Den siste uken har jeg opplevd luft i skjeden. Altså, det kommer ingen lyder hverken ved samleie eller generelt, jeg bare kjenner lufta både når jeg sitter og når jeg går. Det kjennes ofte ut som at det «kommer ut noe» og jeg må stadig løpe på do for å sjekke, men der er det ingenting. Det er så ekkelt for jeg er så redd det «detter ut noe» hver gang! I tillegg kjennes det også ofte ut som at det «renner» der inne. Kjennes liksom ut som det renner noe tyntflytende. Må også da løpe på do for å sjekke om ikke det er blod, men det er altså ingenting. Har aldri opplevd dette før og i det siste har det vært helt ekstremt. Får ikke konsentrert meg på jobb og må flere ganger fly inn og ut av toalettet for å sjekke. Noen andre her som har opplevd det og kan fortelle meg hva som foregår?? Anonymkode: 93b63...8a8
Anonym bruker Skrevet 25. april 2020 #2 Skrevet 25. april 2020 Jeg opplever det ofte. Aner ikke hva det kommer av. Anonymkode: 503cd...035
Anonym bruker Skrevet 25. april 2020 #3 Skrevet 25. april 2020 Det er nok løpetiden som er i gang! Anonymkode: 7b75c...1ae
Anonym bruker Skrevet 25. april 2020 #4 Skrevet 25. april 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er nok løpetiden som er i gang! Anonymkode: 7b75c...1ae Neei, har da hatt løpetid før😂 Anonymkode: 93b63...8a8
Anonym bruker Skrevet 25. april 2020 #5 Skrevet 25. april 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Neei, har da hatt løpetid før😂 Anonymkode: 93b63...8a8 Haha, var bare så nærliggende siden du opplever at det skjer ting i underlivet og det er DEN våren på gang! Og at du løper inn på do 🤣 Anonymkode: 7b75c...1ae
Anonym bruker Skrevet 25. april 2020 #6 Skrevet 25. april 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Haha, var bare så nærliggende siden du opplever at det skjer ting i underlivet og det er DEN våren på gang! Og at du løper inn på do 🤣 Anonymkode: 7b75c...1ae Leer😂😂😂😂 Skjønner tanken når den blir lagt fram sånn🙈😂 Anonymkode: 93b63...8a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå