Anonym bruker Skrevet 25. april 2020 #1 Skrevet 25. april 2020 Bare lurer (og vil være anonym, dette kan høres ut som lærersurv)... Jeg er lærer i småskolen, og skal tilbake på jobb mandag. Jeg ser for meg dager uten mulighet til 5 min uten elever i løpet av skoledagen, og at det blir intenst- selv om vi/jeg ikke har lange pauser til vanlig. Har dere andre lagd noen gode løsninger her? Anonymkode: f181d...f1b
Anonym bruker Skrevet 25. april 2020 #2 Skrevet 25. april 2020 Ungene har ikke pest så du kan fint ta pauser som normalt. Anonymkode: 936e4...10e
Anonym bruker Skrevet 25. april 2020 #3 Skrevet 25. april 2020 Ingen pauser her. Har ansvar for 4 barn hele dagen. Alle voksne har ansvar for sine egne, så kan ikke bare sende de ut på vanlig friminutt til fagarbeiderne der. For de har ansvar for sine egne barn. Anonymkode: f385c...e41
Anonym bruker Skrevet 25. april 2020 #4 Skrevet 25. april 2020 Dere skal/kan ha en samarbeidskohort slik at dere får tatt pause Anonymkode: c899e...013
Anonym bruker Skrevet 25. april 2020 #5 Skrevet 25. april 2020 Dårlig administrasjon? Vi er også delt i kohorter (selvfølgelig), men ingen av oss skal gå hele dagen uten pause. Ungene skal oppholde seg på tildelte plasser i skolegården når de er ute, og vi voksne bytter mellom å ha vakt når ungene spiser og når de er ute. Anonymkode: bbd71...535
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå