Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var jo ingen stor overraskelse, men kjenner på skuffelsen likevel. Hadde en 13-åring og en 15-åring som skulle være med i år. Første gang for 13-åringen, og hun er kjempelei seg (selv om hun skjønte at det sannsynligvis ble sånn). Andre som har skuffede fotballspillere hjemme nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke si annet enn at det på ingen måte er mer synd på de enn russen som ikke får russetiden sin. Norway Cup kan tas igjen, det kan ikke russetiden. 

Anonymkode: 30963...415

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan ikke si annet enn at det på ingen måte er mer synd på de enn russen som ikke får russetiden sin. Norway Cup kan tas igjen, det kan ikke russetiden. 

Hvem sa at det var en konkurranse om å ha det verst?  Denne våren og sommeren er og blir kjip for mange, inkludert russen. Det er alltid noen som har det verre hvis man skal begynne å sammenligne. Det var da heller ikke poenget.

Skrevet

Jeg tenker det er mange skuffede både foreldre og barn. Og sikkert også mange foreldre som er lettet over at avlysningen kom.. 

Anonymkode: bc501...d56

Skrevet

Vi skulle ikke på Norway cup men på Dana cup. Den er også avlyst. Dette skulle være avslutnings cup for gutten vår, da han har en funksjonsnedsettelse som gjør at dette blir siste sesongen hans med fotball. Han ble selvfølgelig veldig skuffet, selv om han forstår hvorfor det må bli slik. Jeg synes selv det var skikkelig kjipt😔 

Anonymkode: 6be95...bea

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi skulle ikke på Norway cup men på Dana cup. Den er også avlyst. Dette skulle være avslutnings cup for gutten vår, da han har en funksjonsnedsettelse som gjør at dette blir siste sesongen hans med fotball. Han ble selvfølgelig veldig skuffet, selv om han forstår hvorfor det må bli slik. Jeg synes selv det var skikkelig kjipt😔 

Så utrolig kjedelig😞

Skrevet
56 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker det er mange skuffede både foreldre og barn. Og sikkert også mange foreldre som er lettet over at avlysningen kom.. 

hvorfor skal en være lettet over det? Har ikke barn på skolen enda så jeg er visst veldig lite opplyst

Anonymkode: 165c8...b35

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

hvorfor skal en være lettet over det? Har ikke barn på skolen enda så jeg er visst veldig lite opplyst

Tenker man ville sendt avgårde unger med en klump i magen hvis norway cup hadde gått som planlagt. Der er det tjukt av folk! 

Anonymkode: 9798e...fd9

Skrevet

Ja. Sønnen min var tatt ut på aldersbestemt landslag også, og det blir ingenting av nå. Han er kjempelei seg!!! Gledet seg så til å spille med flagget på brystet.

Anonymkode: b63e5...097

Skrevet

Mine skulle også på fotballcuper, men de hadde egentlig skjønt at det ikke ble noe av. Får litt vondt av dem nå i vår, det ene etter det andre blir avlyst. At leirskolen ikke ble noe av er det verste for ene barnet mitt, den får man jo da aldri oppleve. 

Men de skjønner at det må være sånn, og så lenge de hvertfall får være sammen med bestevennene sine så takler de situasjonen. 

Anonymkode: f4150...b57

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja. Sønnen min var tatt ut på aldersbestemt landslag også, og det blir ingenting av nå. Han er kjempelei seg!!! Gledet seg så til å spille med flagget på brystet.

Anonymkode: b63e5...097

Krysser fingrene for at han får spille når samfunnet åpner igjen🤞

Anonymkode: f4150...b57

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Fordi mange foreldre ville vært engstelige for å sende barna til Norway cup - som uansett ville vært et sted hvor smittevernhensyn ville ha vært vanskelig å følge. 

Så ved en avlysning - uansett så kjipt det er - trenger ikke foreldre ta den upopulære avgjørelsen å holde sitt barn hjemme. Nå er det likt for alle 

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvilket årskull?

Anonymkode: 318ec...d0f

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er faktisk ingen selvfølge at det automatisk blir Norway Cup neste år. Det er faktisk ikke mest synd på alle barna fra landet rundt som ikke får deltatt, det er mest synd på Bækkekaget Sportsklubb som arrangerer Norway Cup hvert år. Denne avlysningen får store konsekvenser for klubben. Vi får bare håpe at klubben overlever dette, og har klart å legge opp nok buffer til å overleve dette, slik at det i det hele tatt kan bli cup neste år. 

Anonymkode: 40c08...428

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvilket årskull?

Anonymkode: 318ec...d0f

2007

Skrevet

helt tragisk... Lenge til August

Anonymkode: a0465...93d

Skrevet

helt tragisk... Lenge til August

Det vil nok ikke være normalt igjen til da dessverre

Skrevet
14 hours ago, Anonym bruker said:

Det vil nok ikke være normalt igjen til da dessverre

ingen vet det

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

ingen vet det

Avgjørelsen om å avlyse alke arrangementer Med flere enn 500 deltakere frem til 01.09.20 blir uansett ikke gjort om på. Det skjønner vel du også. 

Anonymkode: 40c08...428

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

ingen vet det

At det ikke er normal hverdag igjen til høsten mener du? Jeg tviler på at alle tar feil og at det er borte om en uke eller to. 

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

ingen vet det

Arrangørene er avhengig av å avlyse nå for å kunne komme ut av kostbare avtaler.

De kan ikke ta en avgjørelse om avlysning en måned i forkant av arrangementet - da får de skyhøye regninger og ingen inntekter. 

Skrevet

Arrangørene er avhengig av å avlyse nå for å kunne komme ut av kostbare avtaler.

De kan ikke ta en avgjørelse om avlysning en måned i forkant av arrangementet - da får de skyhøye regninger og ingen inntekter. 

Har heller inntrykk av at mange arrangører ønsket å vente i det lengste med å definitivt avlyse, men at retningslinjene fra myndighetene om ingen samling på over 500 frem til 1/9 satte punktum for ethvert håp de hadde for å få gjennomført. Norway Cup sa jo ganske tidlig at de ville ta endelig avgjørelse om det ble noe av i midten av juni, men nå var det jo ingen vits i å vente med den avgjørelsen.

Skrevet

dere må få mene det dere ønsker :) svare alle dere 4 over i samme innlegg.

Jeg velger og tenke Positivt fordi jeg virkelig trenger det, savner en normal hverdag så mye, vet det sikkert høre sutrete ut,men savner venner, familie ( ser kun foreldrene mine nå ) Kollegaer, Dama jeg elsker , gjøre hva jeg vil, gå på kino og være sosial, savner tantegutten som bare er snart 5 mnd, er fysisk og pyskisk vondt og være borte fra dem du er glad i

Skrevet
2 timer siden, MTF skrev:

Har heller inntrykk av at mange arrangører ønsket å vente i det lengste med å definitivt avlyse, men at retningslinjene fra myndighetene om ingen samling på over 500 frem til 1/9 satte punktum for ethvert håp de hadde for å få gjennomført. Norway Cup sa jo ganske tidlig at de ville ta endelig avgjørelse om det ble noe av i midten av juni, men nå var det jo ingen vits i å vente med den avgjørelsen.

Jeg vet ikke hvordan det er med idrettsarrangementer. Men musikkfestivaler hvor de har store forpliktelser overfor artister og underleverandører har vært helt avhengig av å få et forbud nå - i og med at det ligger i korta at man ikke kan samle hundrevis og tusenvis av mennesker i sommer. 

Og da må jo forbudet gjelde alle typer arrangementer som samler over et visst antall.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...