Gå til innhold

Barnehage eller hjemmeværende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når synes dere barn burde begynne på barnehagen?

er det bedre på barn under 2 år og være hjemmeværende eller i bhg?

Eller f.eks at barnet er i bgh 50% 70%?

jeg er jo ikke i jobb nå så jeg kan godt ta meg av barnet mitt men jeg søkte jo fylt ut 100%😅og mini fikk plassen, går det an og endre på dette? eller er det for seint?

Anonymkode: 98061...56b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange Kommuner tilbyr ikke redusert plass. Det er ikke noe heldig for barna. Anbefaler å begynne i bhg når ungen er 1,5 år helt perfekt alder. Over 2 år så blir det ofte vanskelig.

Anonymkode: 672c6...526

Skrevet

Hvis du har mulighet og noe å tilby barnet ditt ville jeg ventet med barnehagestart.

Anonymkode: 6a092...c10

Skrevet

1.5 år mener jeg er perfekt å starte. Viss du allerede er hjemme, kan du jo redusere timetallet hver dag. 9-15 syntes vi passer perfekt. Det er også to timer soving inni der, så det blir fire våkne timer i bhg. 

Anonymkode: 557d5...21a

Skrevet
On 4/25/2020 at 2:15 PM, Anonym bruker said:

Når synes dere barn burde begynne på barnehagen?

er det bedre på barn under 2 år og være hjemmeværende eller i bhg?

Eller f.eks at barnet er i bgh 50% 70%?

jeg er jo ikke i jobb nå så jeg kan godt ta meg av barnet mitt men jeg søkte jo fylt ut 100%😅og mini fikk plassen, går det an og endre på dette? eller er det for seint?

Anonymkode: 98061...56b

tenker det er opp til hver familie, her begynte de 2 største når de var 3,5 år o full plass ,mens de 2 minste som blir 1 år i mai, går 70%

Anonymkode: b3317...680

Skrevet

Det er bedre og starte som 1.5 åring enn over 2 år, start heller med korte dager men fulle uker og så etterhvert når gutten er godt tilvent så kan han få fri en dag i ny og ne. 

Anonymkode: f54ec...664

Skrevet

Min eldste startet som 3 åring og var ikke noe problem fra dag 1. 

Skrevet

Mine startet da de var under 1 år. Dette fordi jeg studerte og måtte starte studier igjen. De fikk kortere dager enn jeg hadde klart å gi dem om jeg hadde jobbet. Det gikk kjempefint med barnehagestart. De gikk i verdens fineste barnehage. I dag er de trygge, glade, aktive og flotte ungdommer.

Anonymkode: cb212...c08

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...