Gå til innhold

Noen ergoterapeuter her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Vurderer å starte på ergoterapi studiet til høsten 😊 Er det noen ergoterapeuter het som vil fortelle litt om hvordan jobben er?

 

 

Anonymkode: 9990e...278

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ergoterapeut, vært det i 13 år og elsker jobben min. Jeg jobber i kommunehelsetjenesten og har en veldig variert arbeidsdag. Det er veldig givende, og jeg kan virkelig anbefale det. Finnes mange muligheter innenfor yrket. 

Anonymkode: 12bc9...568

Skrevet
17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er ergoterapeut, vært det i 13 år og elsker jobben min. Jeg jobber i kommunehelsetjenesten og har en veldig variert arbeidsdag. Det er veldig givende, og jeg kan virkelig anbefale det. Finnes mange muligheter innenfor yrket. 

Anonymkode: 12bc9...568

Så bra å høre :) Er ganske sikker på at dette er riktig studie for meg :) men har hørt at det er veldig vanskelig å få jobb, hva tenker du om det?

Anonymkode: 9990e...278

Skrevet

100% fast stilling er kanskje ikke så lett, kan hende man må være villig til å flytte på seg og ta deltidsstillinger/vikariater i starten. Jeg var heldig og har hatt to faste 100% stillinger etter endt utdannelse, så det er mulig. Er nok en del flere stillinger nå enn når jeg var ferdig utdannet.

Anonymkode: 12bc9...568

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...