Anonym bruker Skrevet 24. april 2020 #1 Skrevet 24. april 2020 Hei! Vurderer å starte på ergoterapi studiet til høsten 😊 Er det noen ergoterapeuter het som vil fortelle litt om hvordan jobben er? Anonymkode: 9990e...278
Anonym bruker Skrevet 24. april 2020 #2 Skrevet 24. april 2020 Jeg er ergoterapeut, vært det i 13 år og elsker jobben min. Jeg jobber i kommunehelsetjenesten og har en veldig variert arbeidsdag. Det er veldig givende, og jeg kan virkelig anbefale det. Finnes mange muligheter innenfor yrket. Anonymkode: 12bc9...568
Anonym bruker Skrevet 25. april 2020 #3 Skrevet 25. april 2020 17 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg er ergoterapeut, vært det i 13 år og elsker jobben min. Jeg jobber i kommunehelsetjenesten og har en veldig variert arbeidsdag. Det er veldig givende, og jeg kan virkelig anbefale det. Finnes mange muligheter innenfor yrket. Anonymkode: 12bc9...568 Så bra å høre Er ganske sikker på at dette er riktig studie for meg men har hørt at det er veldig vanskelig å få jobb, hva tenker du om det? Anonymkode: 9990e...278
Anonym bruker Skrevet 25. april 2020 #4 Skrevet 25. april 2020 100% fast stilling er kanskje ikke så lett, kan hende man må være villig til å flytte på seg og ta deltidsstillinger/vikariater i starten. Jeg var heldig og har hatt to faste 100% stillinger etter endt utdannelse, så det er mulig. Er nok en del flere stillinger nå enn når jeg var ferdig utdannet. Anonymkode: 12bc9...568
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå