Anonym bruker Skrevet 24. april 2020 #1 Skrevet 24. april 2020 Har tidligere trodd det kommer fordi jeg står en del på beina i jobben min. Men nå de siste seks ukene har jeg jobbet hjemme, og selv dager som har vært tilbrakt på sofaen hele dagen blir det like ille.. Det er kun fra knærne og ned, og kommer utover ettermiddag/kveld. Jeg har prøvd å passe på væske/saltbalansen uten at det har utgjort noen stor forskjell. Jeg er ellers normalvektig (19.9 om det skulle ha noe å si), relativt aktiv, og spiser sunt. 36 år ung 😛 Blitt verre siste året. Noen som har noen tips eller triks? Anonymkode: 24480...d86
Anonym bruker Skrevet 24. april 2020 #2 Skrevet 24. april 2020 Verdt å sjekke med fastlegen først, før du prøver råd og tips. Kan jo være stoffskiftet, lymfekjertler, hjertet etc. Men hvis det er utelukket så kan jo feks støttestrømper og aktivitet hjelpe? Anonymkode: 9bf34...782
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå