Anonym bruker Skrevet 24. april 2020 #1 Skrevet 24. april 2020 må bare lufte det ut her. Når jeg har lagt igjen regntøy, støvler, fleece dress osv i barnehagen til barnet.. Så forsvinner de siden barnefaren tar de med seg hjem.. Samme med sekken plutselig så er ikke matboksen eller andre ting som er lagt inni der lengere.. Og han «mistet de» eller «glemmer de». Er så utrolig lei av og legge ting i barnehagen når de bare forsvinner hos far. Vurderer nesten og si til han at må skaffe evt alle disse utstyrene selv når barnet skal til han, siden det blir bare ekstra utgifter til meg.. og mye mas i fra barnehagen at barnet ikke har klærne hun må ha i det være som er. Et spørsmål, pleier dere og ta med dere klærne hjem igjen så faren ikke stikker av me de? min annen grunn er siden faren behandler ikke klærne/sko, bra.. De kommer ofte med hul og rifter og dette skjer nesten aldri når jeg tar med barnet ut.. men hos han. Pleier barnet og ha 2 sekker? er utrolig lei av at ting som forsvinner derfra, snart så forsvinner sikkert sekken og. Anonymkode: 725cb...e63
Anonym bruker Skrevet 25. april 2020 #3 Skrevet 25. april 2020 Nå regner jeg ikke med det er far som lager rifter og hull i klærne, men barnet selv? Det tenker jeg er positivt, barn skal ikke hemmes i lek og utfoldelse fordi de skal være "forsiktig med klærne". Da får man kjøpe billigere klær, eller brukt, så ungene får herjet litt. Når det kommer til å glemme å ta med tilbake ting han har tatt med hjem tror jeg ikke du er alene med det problemet. Søsteren min slet med det samme, og der måtte hun snakke med barnehagen så de ringte eller sendte melding til far når barnet hadde vært der for det var jo han som ikke hadde levert tingene som skal leveres. Nytter ikke å kontakte mor og si det mangler regntøy når det er far som hentet ettermiddagen før, tok med regntøyet hjem, og ikke leverte det igjen neste dag, da er det far som må kontaktes. Det bedret seg når barnehagen tok kontakt med den barnet faktisk hadde vært hos og den som leverte uten tøyet som trengtes. Anonymkode: 1e88e...96c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå