Anonym bruker Skrevet 24. april 2020 #1 Skrevet 24. april 2020 Barnet på 19 mnd gråter mye på natta 10 dagen på rad. Vi prøver å få han til å slutte med nattamming. Vi gjør lik hver gang: sette han i senga men han våkner etter halv time og skriker. Da setter vi på litt musikk og han kan sovne for å vikne igjen etter 40 min.. Våkner 3-4 ganger fortsatt Anonymkode: 61921...6c8
Anonym bruker Skrevet 24. april 2020 #2 Skrevet 24. april 2020 10 mnd skulle stå Anonymkode: 61921...6c8
Anonym bruker Skrevet 24. april 2020 #3 Skrevet 24. april 2020 Å våkne 4-5 ganger i løpet av en natt (som jeg regner med er rundt 12 timer) er ikke spesielt mye når man er under ett år, altså. Hvorfor setter dere på musikk? Anonymkode: 14153...e7d
Anonym bruker Skrevet 24. april 2020 #4 Skrevet 24. april 2020 Det får han til å sovne igjen fortere. Kanskje det er dumt? Anonymkode: 61921...6c8
Anonym bruker Skrevet 24. april 2020 #5 Skrevet 24. april 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Det får han til å sovne igjen fortere. Kanskje det er dumt? Anonymkode: 61921...6c8 Ja, dropp musikken. Gå rolig inn på rommet, legg han ned i senga og si god natt, så gå rolig ut igjen. Kanskje gi en slurk vann. Min sov ikke hele natta før han var over 5 år... Bare så du vet det 😜 Anonymkode: 14153...e7d
Anonym bruker Skrevet 24. april 2020 #6 Skrevet 24. april 2020 Har også en på 10 mnd som våkner alt fra 1 til 3 ganger om natta. Og tenker det er helt normalt jeg da. Som regel skal det ikke mer til enn smokken og noen rolige ord, noen ganger vann på flaske, og noen ganger ammer jeg litt jeg da Anonymkode: 8b51c...edb
Anonym bruker Skrevet 24. april 2020 #7 Skrevet 24. april 2020 Sønnen min var jeg så dum at jeg ville slutte å nattamme før han var året, var vel rundt 8 mnd gammel. Han fortsatte å våkne hver eneste natt i et års tid.... Våknet flere ganger, og slet med å sovne igjen. Lillesøster valgte jeg å heller nattamme altså Hun våknet når jeg la meg og en gang i 3-4 tiden, fikk litt melk og sovnet igjen. Det var mye lettere å håndtere enn en unge som var våken i opptil 2 timer midt på natta. Hun sluttet å amme av seg selv når hun var rundt 15 mnd gammel, helt okei synes jeg. Anonymkode: 2a3c2...3c7
Anonym bruker Skrevet 24. april 2020 #8 Skrevet 24. april 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det får han til å sovne igjen fortere. Kanskje det er dumt? Anonymkode: 61921...6c8 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ja, dropp musikken. Gå rolig inn på rommet, legg han ned i senga og si god natt, så gå rolig ut igjen. Kanskje gi en slurk vann. Min sov ikke hele natta før han var over 5 år... Bare så du vet det 😜 Anonymkode: 14153...e7d Å sette på musikk som beroliger babyen/barnet på lavt volum er ikke dumt. Dette har jeg gjort med min og det har vært en stor trygghet når jeg ikke har vært der også. Roer seg fullstendig og sovner fort, så nei. Det er ikke dumt. Å bare si godnatt og gå ut anbefaler jeg ikke. Spesielt ikke hvis barnet gråter en stund etter det. Barnet er bare 10 mnd. En ting er at små barn som regel ikke sover døgnet rundt før de er eldre, men så er det en annen ting at små barn også ofte søker nærhet og trygghet. Er et barn veldig urolig er h*n mest sannsynlig i en periode det trenger ekstra trygghet og da må du som forelder gi det. Noe annet ville jo vært utrolig dumt og sårt for barnet. Anonymkode: c0d2f...5b5
Anonym bruker Skrevet 24. april 2020 #9 Skrevet 24. april 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Sønnen min var jeg så dum at jeg ville slutte å nattamme før han var året, var vel rundt 8 mnd gammel. Han fortsatte å våkne hver eneste natt i et års tid.... Våknet flere ganger, og slet med å sovne igjen. Lillesøster valgte jeg å heller nattamme altså Hun våknet når jeg la meg og en gang i 3-4 tiden, fikk litt melk og sovnet igjen. Det var mye lettere å håndtere enn en unge som var våken i opptil 2 timer midt på natta. Hun sluttet å amme av seg selv når hun var rundt 15 mnd gammel, helt okei synes jeg. Anonymkode: 2a3c2...3c7 Jeg holder en knapp på denne. Anonymkode: 950e5...d2f
Anonym bruker Skrevet 26. april 2020 #10 Skrevet 26. april 2020 On 4/24/2020 at 8:21 PM, Anonym bruker said: Barnet på 19 mnd gråter mye på natta 10 dagen på rad. Vi prøver å få han til å slutte med nattamming. Vi gjør lik hver gang: sette han i senga men han våkner etter halv time og skriker. Da setter vi på litt musikk og han kan sovne for å vikne igjen etter 40 min.. Våkner 3-4 ganger fortsatt Anonymkode: 61921...6c8 dette burde dere avvent med for lenge siden, i alle fall 7 mnd Anonymkode: 65ee2...a67
Optatium Skrevet 26. april 2020 #11 Skrevet 26. april 2020 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: dette burde dere avvent med for lenge siden, i alle fall 7 mnd Anonymkode: 65ee2...a67 😂😂😂 Sånt tull😂
Anonym bruker Skrevet 26. april 2020 #12 Skrevet 26. april 2020 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: dette burde dere avvent med for lenge siden, i alle fall 7 mnd Anonymkode: 65ee2...a67 😂😂😂😂 Tull og tøys Anonymkode: be050...655
Anonym bruker Skrevet 26. april 2020 #13 Skrevet 26. april 2020 Mine på fire vaknar framleis og kjem inn til oss. Uvane sikkert, men eg har ikkje tenkt å la ungane mine ligge å skrike og vere redde på natta. Ungar er ulike, somme søv heile natta åleine tidleg, andre gjer det ikkje. Anonymkode: 23baf...c3e
Anonym bruker Skrevet 26. april 2020 #14 Skrevet 26. april 2020 På 24.4.2020 den 20.21, Anonym bruker skrev: Barnet på 19 mnd gråter mye på natta 10 dagen på rad. Vi prøver å få han til å slutte med nattamming. Vi gjør lik hver gang: sette han i senga men han våkner etter halv time og skriker. Da setter vi på litt musikk og han kan sovne for å vikne igjen etter 40 min.. Våkner 3-4 ganger fortsatt Anonymkode: 61921...6c8 Musikk på natta høres ikke smart ut. Anonymkode: 8edf9...d3a
Anonym bruker Skrevet 27. april 2020 #15 Skrevet 27. april 2020 16 hours ago, Optatium said: 😂😂😂 Sånt tull😂 ungen er 19mnd, det vil altså si nesten 2 år, så nei det synes jeg ikke er tull Anonymkode: 65ee2...a67
Anonym bruker Skrevet 27. april 2020 #16 Skrevet 27. april 2020 30 minutter siden, Anonym bruker skrev: ungen er 19mnd, det vil altså si nesten 2 år, så nei det synes jeg ikke er tull Anonymkode: 65ee2...a67 10 mnd. Anonymkode: a7136...7b1
Anonym bruker Skrevet 27. april 2020 #17 Skrevet 27. april 2020 Han er vel sulten da. Gi han mat. Syns du det er OK å legge deg å sove igjen hvis du våkner sv at du er skrubbsulten? Det går over av seg selv, etterhvert. Anonymkode: 03a14...203
Anonym bruker Skrevet 27. april 2020 #18 Skrevet 27. april 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Han er vel sulten da. Gi han mat. Syns du det er OK å legge deg å sove igjen hvis du våkner sv at du er skrubbsulten? Det går over av seg selv, etterhvert. Anonymkode: 03a14...203 Må rette meg selv her: det går over for DE ALLER FLESTE, etterhvert.... Min mann våkner fremdeles om natta og må opp å spise.... 😂 Anonymkode: 03a14...203
Anonym bruker Skrevet 27. april 2020 #19 Skrevet 27. april 2020 3 hours ago, Anonym bruker said: 10 mnd. Anonymkode: a7136...7b1 det sto ikke det i hovedinnlegget ,da beklager jeg Anonymkode: 65ee2...a67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå