Anonym bruker Skrevet 24. april 2020 #1 Skrevet 24. april 2020 Dette understreker vel bare det de fleste av oss har visst hele tiden, men jeg spør: Et det virkelig mulig? Hva er det denne "mannen" har mellom ørene? Sagflis? Bomull? Luft? https://www.vg.no/i/g7nVJa Anonymkode: efeaf...5e9
Anonym bruker Skrevet 24. april 2020 #2 Skrevet 24. april 2020 Han lever i en fantasiverden hvor alt snurrer rundt ham og han er verdens navle. Han er en syk mann og det sier mye om amerikanerne at de velger en slik mann som sin fremste leder. Ganske skremmende, egentlig. Han kommer med så mye virkelighetsfjerne ting og løgner at folk blir desensitivisert for dem og slutter å reagere på løgnene og uttalelsene - og det er en skremmende utvikling for demokratiet. Anonymkode: 0e5f7...5ff
Anonym bruker Skrevet 24. april 2020 #4 Skrevet 24. april 2020 Lol. Trengte ikke engang gå inn på linken for å se hvem det er snakk om. men vet dere hva? Når noen blir værende i posisjon så lenge, og så mange får imot noen så er det faktisk mer gruppementalitet og ofte at vedkommende har rett i mye. Trump er den ene som tør si ting slik det er. De andre sier det vi vil høre, men handler likevel slik de vil om flertallet stemmer mot dem. Jeg er mer redd for de vanlige menneskene i gata. Det er jo de som stemmer frem en politiker, handler etter samfunnet og blir påvirket av andre mennesker til å velge det de velger. Anonymkode: aa5c7...231
Anonym bruker Skrevet 24. april 2020 #5 Skrevet 24. april 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Lol. Trengte ikke engang gå inn på linken for å se hvem det er snakk om. men vet dere hva? Når noen blir værende i posisjon så lenge, og så mange får imot noen så er det faktisk mer gruppementalitet og ofte at vedkommende har rett i mye. Trump er den ene som tør si ting slik det er. De andre sier det vi vil høre, men handler likevel slik de vil om flertallet stemmer mot dem. Jeg er mer redd for de vanlige menneskene i gata. Det er jo de som stemmer frem en politiker, handler etter samfunnet og blir påvirket av andre mennesker til å velge det de velger. Anonymkode: aa5c7...231 Du er klar over at mannen sier det at man kan prøve å injisere desinfiserende vesker inn i kroppen for å fjerne corona? Selv om han sier at en lege bør gjøre det, så hvor mange amerikanere har råd til lege i disse dager og hvor mange er ikke det som stoler blindt på han? Mannen er gal... Anonymkode: 88a3d...fa0
Anonym bruker Skrevet 24. april 2020 #6 Skrevet 24. april 2020 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Lol. Trengte ikke engang gå inn på linken for å se hvem det er snakk om. men vet dere hva? Når noen blir værende i posisjon så lenge, og så mange får imot noen så er det faktisk mer gruppementalitet og ofte at vedkommende har rett i mye. Trump er den ene som tør si ting slik det er. De andre sier det vi vil høre, men handler likevel slik de vil om flertallet stemmer mot dem. Jeg er mer redd for de vanlige menneskene i gata. Det er jo de som stemmer frem en politiker, handler etter samfunnet og blir påvirket av andre mennesker til å velge det de velger. Anonymkode: aa5c7...231 Det kan være man kan behøve en som sier ting slik de er, men Trump er overhodet ikke en slik. Han juger jo mer enn han snakker sant, og han juger antakelig så mye at han selv tror på løgnene sine. Trump er spenna gal! Anonymkode: efeaf...5e9
*Miss Marple* Skrevet 24. april 2020 #7 Skrevet 24. april 2020 Kanskje det er derfor hele mannen er oransj? En miks av supersoling og litt antibac intravenøst? Mannen er jo helt kørka 🤓
Anonym bruker Skrevet 24. april 2020 #8 Skrevet 24. april 2020 Det finnes noen galninger innimellom, sånn er det bare. Det som er mer merkelig er at mange, mange millioner mennesker stemmer på denne mannen, hyller han, følger han og stoler på han. DET er sykt! Anonymkode: fcb9c...aba
Anonym bruker Skrevet 24. april 2020 #9 Skrevet 24. april 2020 Som om ikke helsevesenet i USA har nok med corona-pasienter skal de nå begynne å ta imot alle dem som tror løsningen er å injisere eller gud forby drikke klor (eller andre desinfiserende). Anonymkode: 90bb9...3cf
Anonym bruker Skrevet 24. april 2020 #10 Skrevet 24. april 2020 Jeg tenker han er inne på noe, og at han bør prøve først! Anonymkode: aa198...f4c
Østerdølen Skrevet 24. april 2020 #11 Skrevet 24. april 2020 3 timer siden, *Miss Marple* skrev: Kanskje det er derfor hele mannen er oransj? En miks av supersoling og litt antibac intravenøst? Mannen er jo helt kørka 🤓 AHA!Du løste gåten!Endelig fikk jeg en fornuftig forklaring på hvorfor han ser ut som om han har brukt Ostepop som pudder.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2020 #12 Skrevet 24. april 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg tenker han er inne på noe, og at han bør prøve først! Anonymkode: aa198...f4c Det er en god idé! Veldig greit at han går foran som "et godt eksempel" og forsøker selv, aller først. Anonymkode: efeaf...5e9
Anonym bruker Skrevet 24. april 2020 #13 Skrevet 24. april 2020 https://www.vg.no/#/video/196040/trump-om-injeksjon-forslag-jeg-var-sarkastisk?utm_campaign=overlay-main-android 😂😂😂 Anonymkode: b6082...64c
Anonym bruker Skrevet 24. april 2020 #14 Skrevet 24. april 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: https://www.vg.no/#/video/196040/trump-om-injeksjon-forslag-jeg-var-sarkastisk?utm_campaign=overlay-main-android 😂😂😂 Anonymkode: b6082...64c Klarte vist ikke å kopiere direkte til link. Ekroll nedover og se videoen "legens reaksjon" Anonymkode: b6082...64c
Fru Ugle Skrevet 24. april 2020 #15 Skrevet 24. april 2020 Det er jo ikke helt nytt eller uprøvd det han foreslår! I Iran har flere hundre mennesker dødd etter å ha DRUKKET METANOL! Det verserte rykter om at det renset deg for corona! 😵
*Miss Marple* Skrevet 24. april 2020 #16 Skrevet 24. april 2020 Han holder staben sin i ånde, det skal han i hvert fall ha. Krisehåndtering hver gang han slippes løs uten manus.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2020 #17 Skrevet 24. april 2020 https://www.dagbladet.no/nyheter/trump---jeg-var-sarkastisk/72398618 Noen har satt jobben sin på spill, og sagt Donald et par alvorsord. Den personen har antakelig ingen jobb å gå til på mandag. Anonymkode: efeaf...5e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå