Gå til innhold

Ang. inndeling i grupper på skolen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg regner med at de blir delt i to i klassen til min datter (3. klasse), med 15 stk på hver gruppe. Vi har nå de siste to ukene begrenset kontakten til de 4 nærmeste vennene. Med min datter er de 5 stk som leker mye sammen. Og det er stort sett de 5 som leker sammen på fritiden til vanlig også.

Men, så begynte jeg å tenke på. Hva om de havner i forskjellige grupper? Er det da forbudt å leke med den/de på en annen gruppe på fritiden? Det vil i såfall være veldig trist for min datter og vennene.

Hvordan fungerer egentlig dette her?

Anonymkode: a6523...d4b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man skal helst holde seg til skolegruppen på fritiden også. Jeg løste dette ved å kontakte skolen på mandag og gi beskjed om lekegruppen, og så lenge de hadde informasjonen i forkant var det veldig enkelt å sikre at de som leker sammen på fritiden blir satt i samme kohort på skolen.

Anonymkode: ce8b5...eb0

Skrevet

Her spurte de hvem barna leker med på fritiden. 

Anonymkode: 0b30d...2d5

Skrevet

Da har skolen vært flinke hos dere. Her har vi ikke hørt noen ting. 

Anonymkode: a6523...d4b

Skrevet

Her har alle bestevenner blitt splittet. De er delt i fire grupper, og ingen av barna har kommet i gruppe med dem de leker med på fritiden. Lærerene mente at det ville bli godt for dem å være med andre. Det er ikke lett for 7-åringer.

Anonymkode: b26ce...065

Skrevet

Hos oss er klassen delt i to. Hvor de kun kan omgås gruppa si på skolen. Delt opp i «soner» hvor gruppene kan oppholde seg. Til og fra skolen og hjemme så kan de omgås hvem de vil (innenfor myndighetenes råd så klart) 

Anonymkode: 53565...4dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...