Anonym bruker Skrevet 24. april 2020 #1 Skrevet 24. april 2020 Jeg regner med at de blir delt i to i klassen til min datter (3. klasse), med 15 stk på hver gruppe. Vi har nå de siste to ukene begrenset kontakten til de 4 nærmeste vennene. Med min datter er de 5 stk som leker mye sammen. Og det er stort sett de 5 som leker sammen på fritiden til vanlig også. Men, så begynte jeg å tenke på. Hva om de havner i forskjellige grupper? Er det da forbudt å leke med den/de på en annen gruppe på fritiden? Det vil i såfall være veldig trist for min datter og vennene. Hvordan fungerer egentlig dette her? Anonymkode: a6523...d4b
Anonym bruker Skrevet 24. april 2020 #2 Skrevet 24. april 2020 Man skal helst holde seg til skolegruppen på fritiden også. Jeg løste dette ved å kontakte skolen på mandag og gi beskjed om lekegruppen, og så lenge de hadde informasjonen i forkant var det veldig enkelt å sikre at de som leker sammen på fritiden blir satt i samme kohort på skolen. Anonymkode: ce8b5...eb0
Anonym bruker Skrevet 24. april 2020 #3 Skrevet 24. april 2020 Her spurte de hvem barna leker med på fritiden. Anonymkode: 0b30d...2d5
Anonym bruker Skrevet 25. april 2020 #4 Skrevet 25. april 2020 Da har skolen vært flinke hos dere. Her har vi ikke hørt noen ting. Anonymkode: a6523...d4b
Anonym bruker Skrevet 25. april 2020 #5 Skrevet 25. april 2020 Her har alle bestevenner blitt splittet. De er delt i fire grupper, og ingen av barna har kommet i gruppe med dem de leker med på fritiden. Lærerene mente at det ville bli godt for dem å være med andre. Det er ikke lett for 7-åringer. Anonymkode: b26ce...065
Anonym bruker Skrevet 25. april 2020 #6 Skrevet 25. april 2020 Hos oss er klassen delt i to. Hvor de kun kan omgås gruppa si på skolen. Delt opp i «soner» hvor gruppene kan oppholde seg. Til og fra skolen og hjemme så kan de omgås hvem de vil (innenfor myndighetenes råd så klart) Anonymkode: 53565...4dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå