Anonym bruker Skrevet 24. april 2020 #1 Skrevet 24. april 2020 Min samboer mener bestemt at roboter vil kunne erstatte mennesker på alle nivå. Bli bedre seksualpartnere, bedre presidenter osv. Jeg er grunnleggende enig i at automatisering vil endre samfunnet totalt. Men. Jeg er fast i troen på at emosjonell intelligens er fremtidens handelsvare nettopp fordi den er uerstattbar, umulig å automatisere. Hva tenker du? Anonymkode: 966c4...b45
Anonym bruker Skrevet 24. april 2020 #2 Skrevet 24. april 2020 Har han sett for mye på Westworld? Hvordan i alle dager skal en robot kunne bli bedre sexpartnere enn et menneske? Halve moroa er jo at partner har det godt også, og med en robot, så går jo ikke det. Mulig en robot kunne ha vært bedre enn Trump, men vi er da mange år unna at roboter kan ta over. For å få en chat-robot til å svare på supportsaker, så må jo alle svarene legges inn for at den skal kunne svare. Den vil jo lære mer underveis, men med en gang det er kompleksitet i et spørsmål, så må man jo over til et menneske. Anonymkode: e7ade...489
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå