Gå til innhold

Beklager, men er dritt lei nå!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har vært sykemeldt siden januar og så kommer korona utenom. Ikke møtt noen på måndevis. 

Vil at ting skal være som de var. Vil på kino, ut å spise, danse, ha sex, date osv. 

Kommer det til å bli normalt igjen? 

Anonymkode: 67ec1...0b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det vil det. 

Men det vil ta tid. Finn deg en ny hobby du kan lære, strikke, hekle, spille Minecraft, male el.l. 

Anonymkode: 54104...52d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik har jeg hatt det i 14 år, etter en ulykke. Veldig fortvilende. Ta en dag av gangen. Ring / videochat med noen 😊

Anonymkode: ad550...d60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.4.2020 den 7.16, Anonym bruker skrev:

Slik har jeg hatt det i 14 år, etter en ulykke. Veldig fortvilende. Ta en dag av gangen. Ring / videochat med noen 😊

Anonymkode: ad550...d60

Prøver på dette. 

Ikke kjekt å lese. 14 år er lenge og alt snudd på hodet, 

Anonymkode: 67ec1...0b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.4.2020 den 23.15, Anonym bruker skrev:

Har vært sykemeldt siden januar og så kommer korona utenom. Ikke møtt noen på måndevis. 

Vil at ting skal være som de var. Vil på kino, ut å spise, danse, ha sex, date osv. 

Kommer det til å bli normalt igjen? 

Anonymkode: 67ec1...0b3

Etter en tid så kommer det nok til å bli normalt igjen, men jeg tror nok ikke livet blir som før. Jeg har angst og med det medfølger germafobia (vet ikke hvordan det skrives). Har alltid vært nøye av hygiene og egentlig aldri likt å håndhilse gud og hver mann. Nå i disse tider er jeg ekstra nøye og ekstra observant på butikken. Får med meg at folk ikke vasker hender/sprøyter antibac. Folk holder ikke avstand, de piller seg i nesa, nyser og snyter seg på fingrene for så å ta på varer. Det blir jeg å huske godt når viruset er over. De folka som dreit i smittevern og hygiene da viruset sto på. De blir hvertfall ikke bedre når viruset er over heller. Tanke  på alle de som snyter og snørrer på fingrene sine og tar på varer etterpå 🤢

Anonymkode: 35e1f...620

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også lengter etter LIVET! Lengter etter folk! Samvær, latter og vin! Konserter, dans og å pynte meg! Jeg vil være sammen med andre, jeg er MØKK lei denne pandemien! 
Heldigvis har jeg noen få kolleger jeg får treffe på jobb. 

Anonymkode: 9012d...e5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Prøver på dette. 

Ikke kjekt å lese. 14 år er lenge og alt snudd på hodet, 

Anonymkode: 67ec1...0b3

Men du har lov til å være dritt lei. ❤️

Anonymkode: ad550...d60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...