Gå til innhold

Folk som har MØBLER i drivhuset sitt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser bilder av drivhus. Med loungemøbler inni.

Ja, i september skjønner jeg at drivhuset kan brukes til dét. Men er det seriøst noen som vurderer å sitte inni der, i 40 varmegrader om sommeren, og få heteslag?

Ja, det hørtes sinnssykt koselig ut, da! :D

I mitt drivhuset er det planter. Jeg stod der inne idag, og holdt på å krepere av varmen. 

Anonymkode: c2f32...b81

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har du aldri vært i Tromsø i juli, skjønner jeg 🤣🤣🤣 Ville ELSKET å hatt et drivhus som kunne innredes som en utestue! Men jeg måtte nok hatt varme på (!!) i tillegg for de kalde dagene og kveldene! 

Anonymkode: 78ab8...ab4

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da har du aldri vært i Tromsø i juli, skjønner jeg 🤣🤣🤣 Ville ELSKET å hatt et drivhus som kunne innredes som en utestue! Men jeg måtte nok hatt varme på (!!) i tillegg for de kalde dagene og kveldene! 

Anonymkode: 78ab8...ab4

Nei, det har jeg ikke :P hehe. Ingen interesse av det heller da, kan være noe med det - bor på Østlandet.

Anonymkode: c2f32...b81

Skrevet

Jeg bodde i drivhuset mitt hele sommeren. Nå hadde jeg fult av planter der, men jeg hadde også godstolen min som jeg satt i nesten hele tiden når jeg hadde mulighet. Med høy fuktighet og trekk i drivhuset syns jeg den varmen var bedre enn ute. Skal vel sies at jeg er av dn rastløse sorten også, så å sitte der i timesvis har jeg aldri gjort. Gjør som oftes flere ting samtidig om jeg sitter stille. 

Ungene lå ofte i drivhuset og solte seg. De likte det var litt skygger fra plantene uten at det var skygge. Før plantene overtok drivhuset hadde vi hagemøbler, da satt de mye der i varmen med venner. Fra høsten til mai mnd var dette ungenes sted med venner. De har gjort mye rart i det drivhuset, alt kunne gjøres der og de har vel aldri klaget på at det var for varmt. Vintertid skrudde de på vifteovnen der, varmt på kort tid. 

Jeg drømmer om ett stort drivhus der jeg kan ha masse planer og en sittegruppe. For drivhus skal ha mye planter i seg syns jeg.

Anonymkode: 5ab9d...498

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...