Anonym bruker Skrevet 23. april 2020 #1 Skrevet 23. april 2020 Mange som bruker barnehagen maks nå selv om dere er hjemme. ( ikke hjemmekontor ) men permitert, permisjon osv. ? Kjenner flere som har ungene 7 timer i barnehagen hver dag for å gjøre ærend, kafé , vaske osv. Trodde vi skulle være litt forsikige !? Eller er alt normalt nå Anonymkode: 87e24...81a
Anonym bruker Skrevet 23. april 2020 #2 Skrevet 23. april 2020 De som har muligheten til å ha barna hjemme bør gjøre det. De som har jobb bør ha barna sine i barnehagen for å få hjulene til å gå rundt. Både jeg og mannen jobber veldig mye, og vi er glade for at barnehagen har åpnet litt igjen. Vi er selvaagt skeptiske pga smittehensynet (begge i risikogruppa), men de har behov for oss på jobb. Anonymkode: 2f36d...c00
Anonym bruker Skrevet 23. april 2020 #3 Skrevet 23. april 2020 Herregud. Kan dere for faen slutte å bry dere så om hva andre gjør. Du er sikkert den verste slarvekjerringa i bygda. Ingen liker folk som deg. SLUTT Å BRY DEG. Anonymkode: acecc...75b
Anonym bruker Skrevet 23. april 2020 #4 Skrevet 23. april 2020 De er der ca 2,5 timer kortere enn åpningstid. Jeg er hjemme, men er sykemeldt. Far jobber. De har det best i barnehagen selv om jeg bare er hjemme som du sier. Anonymkode: d87e3...114
Anonym bruker Skrevet 23. april 2020 #5 Skrevet 23. april 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: De er der ca 2,5 timer kortere enn åpningstid. Jeg er hjemme, men er sykemeldt. Far jobber. De har det best i barnehagen selv om jeg bare er hjemme som du sier. Anonymkode: d87e3...114 Ååå? Her er barnehagen veldig annerledes enn tidligere, og mitt barn har det desidert best hjemme. Anonymkode: 5b232...1ed
Anonym bruker Skrevet 23. april 2020 #6 Skrevet 23. april 2020 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ååå? Her er barnehagen veldig annerledes enn tidligere, og mitt barn har det desidert best hjemme. Anonymkode: 5b232...1ed Her er også barnehagen annerledes men opplever at barna har det helt supert. Åpent fra 8-16 og dermed større voksentetthet enn vanlig. De er ute hele dagen, hver dag enten i barnehagen eller på faste tur plasser. De er satt sammen i mindre grupper og opplever at de tar smittehensyn på alvor. Jeg er hvertfall ikke i tvil om at 4 åringen vår har det supert om dagen, selv om hun også har kost seg hjemme disse ukene. Jeg opplever en super gjeng med barnehageansatte som står på og gjør det de kan for å lage fine dager for barna ❤️ Men for å svare på spørsmål, har fortsatt stort sett hjemmekontor men har henne i barnehagen allikevel - nesten hele åpningstiden. Jobber til og med i barneverntjenesten. Anonymkode: 33ca5...fe8
Anonym bruker Skrevet 23. april 2020 #7 Skrevet 23. april 2020 Jeg jobber i bhg. Vi har hatt ca 50% barn denne uka. Dvs at de fleste holder barnet hjemme denne første uka. I Oslo kommune er ca 60% av barna i bhg. De aller fleste tar hensyn. Anonymkode: 82cf0...0e2
Anonym bruker Skrevet 23. april 2020 #8 Skrevet 23. april 2020 Vi har åpent 7,5 time. Noen få som holder barna hjemme. Har ganske mange foreldre som er hjemmeværende av ulike grunner (ille hjemmekontor), men har barna der fra 8-9 tiden til ca 15. Anonymkode: 59832...3e4
Anonym bruker Skrevet 23. april 2020 #9 Skrevet 23. april 2020 Jobber i bhg vi har full gruppe hele åpningstiden .har åpent i 7,5 time. mine barn er hjemme med far med hjemmekontor Anonymkode: 7a11c...5f0
Anonym bruker Skrevet 23. april 2020 #10 Skrevet 23. april 2020 I bydel Stovner i Oslo møtte 23 % av barna, i bydel Ullern møtte 78% av barna. Der er sikkert fordi folk på østkanten er så mye mer glad i barna sine. Eller? Anonymkode: 8812d...0fa
Anonym bruker Skrevet 23. april 2020 #11 Skrevet 23. april 2020 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi har åpent 7,5 time. Noen få som holder barna hjemme. Har ganske mange foreldre som er hjemmeværende av ulike grunner (ille hjemmekontor), men har barna der fra 8-9 tiden til ca 15. Anonymkode: 59832...3e4 Helt likt her. Flere hjem hvor både mamma og pappa er hjemme, men barnet er i bhg. Så tilnærmet normal drift i vår bhg på ca 120 barn. Anonymkode: 56a51...77c
Anonym bruker Skrevet 23. april 2020 #12 Skrevet 23. april 2020 54 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ååå? Her er barnehagen veldig annerledes enn tidligere, og mitt barn har det desidert best hjemme. Anonymkode: 5b232...1ed Fint for dere. Jeg opplever barnehagen som et godt og trygt sted for barna selv om det er annerledes. Barna mine ville ikke ha noe godt av å henge rundt en utslitt, trøtt og sliten mamma i mange timer mens far er på jobb. Kan ikke tilby dem noe i nærheten av det barnehagen kan. Anonymkode: d87e3...114
Anonym bruker Skrevet 24. april 2020 #13 Skrevet 24. april 2020 Vi ble bedt om å komme neste uke fra 8.30-14.30, selv om jeg har sagt at vi kan være hjemme. Barnevernet i bygda hauser inn alle barna for å få et overblikk over hvordan barna har det. Anonymkode: acc17...b43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå