Gå til innhold

Polygame, hvorfor er det noen som ikke vil bo i samme hus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det handler jo om å "være én familie"...

Anonymkode: 4b5b8...406

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ikke tenke deg grunnen til det, altså? Ikke om du prøver virkelig hardt engang?

Anonymkode: c52ea...0b9

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du kan ikke tenke deg grunnen til det, altså? Ikke om du prøver virkelig hardt engang?

Hva slags grunn tenker du på?

Anonymkode: ec76b...a69

Skrevet

Mange bor sammen. Men jeg tror noe av greia er at det skal være at man skal kunne date og bli forelsket når det faller seg naturlig. Noen vil ha en ektefelle, og en kjæreste, og en elsker, og samtidig gå på ulike dater. Aner egentlig ikke. Men vet at det er flere som bor sammen, så det er ikke uvanlig. 

Anonymkode: 224df...1ee

Gjest KenCreek
Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tror du det finnes bare EN grunn altså? De fleste i polygame forhold bor flere sammen. Men hvis du mener du sitter på en bestemt kunnskap du mener alle bør vite, så kom gjerne med det, istedet for å spy ut en ekkel og surmaga kommentar. 

Skrevet

Av alle ting det går an å bry hodet sitt med tenker jeg at dette er den jeg kommer til sist. Aller, aller sist.

Skrevet
4 minutter siden, ostepop123 skrev:

Av alle ting det går an å bry hodet sitt med tenker jeg at dette er den jeg kommer til sist. Aller, aller sist.

Jeg satt og så på sister wives :P

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det handler jo om å "være én familie"...

Fins monogame også som heller ikke vil det. Der er like mange preferanser som der er mennesker, HI.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...