Gå til innhold

Hvor mange av dere har hatt..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vannseng

Anonymkode: 20816...69b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foreldrene mine hadde vannseng på 90-tallet. Må ha vært forferdelig å ligge i ☺️

Anonymkode: 4abf3...6a1

Skrevet

Jeg har ikke hatt det selv, men mamma og pappa hadde det på slutten av 80 tallet og begynnelsen av 90 tallet.

Husker jeg og kjæresten min hadde sex i den da foreldrene mine var borte en helg ;)

 

Anonymkode: 2ba66...764

Skrevet

Ikke hatt det selv, men en i familien hadde en vannseng stående hos et annet familiemedlem, og jeg bodde ofte der i tenårene. Sov ofte i vannsengen da. Deilig å legge seg i på en kald vinterkveld, men håpløst å ligge i sammen med noen, synes jeg.

Hvorfor spør du, Hi? Hva med deg selv?

Anonymkode: cfc85...b8e

Skrevet

Foreldrene hadde dobbeltseng, og vi enkeltsenger. 

Var så deilig, skulle gjerne hatt det som voksen. Alltid lunt og varmt ☺️

Anonymkode: 89708...e85

Skrevet

Hadde det i barndommen.. gode tider x)

Skrevet

Min første kjæreste hadde vannseng. Deilig å ligge i for kos og sex, men ikke godt å sove i når man er fler enn en. 

Anonymkode: 79c89...378

Skrevet

Jeg hadde det i ti år. Savner den. 

Anonymkode: 08203...e99

Skrevet

Foreldrene mine hadde! Deilig og varm og legge seg i, men håpløst å sove🤪. Om noen snudde seg i den, ble begge sjøsyke😂

Anonymkode: 2e666...728

Skrevet

Mamma og pappa hadde det da jeg vokste opp. Verdens beste seng husker jeg! De hadde en dempet utgave med hver sin madrass, så det gikk fint å ligge to stykker i den. Husker jeg alltid fikk ligge der med mamma når pappa var på jobbreiser☺️ Min tante og onkel hadde en gjesteseng dom var udempet og med en stor madrass - den var grusom å sove i. Gynget alt for mye

Skrevet

Bestemor hadde då eg var lita. Blir svimmel berre av å tenke på å ligge i vannseng... Men varmt og godt, og moro for ungane. 

Anonymkode: 89b58...0cd

Skrevet

Hadde en da jeg var ungdom. Husker den var nydelig å ligge i! Ikke like greit å ha besøk og «sitte på senga» da men 😂

Anonymkode: 2e836...1dc

Skrevet

Besteforeldrene mine hadde. Elsket å sove i den når jeg var liten. Nå hadde jeg blitt svimmel 😂

Anonymkode: fbc94...179

Skrevet

Min mor og far har sin fremdeles! 😂

Anonymkode: 44063...7cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...