Anonym bruker Skrevet 23. april 2020 #2 Skrevet 23. april 2020 Foreldrene mine hadde vannseng på 90-tallet. Må ha vært forferdelig å ligge i ☺️ Anonymkode: 4abf3...6a1
Anonym bruker Skrevet 23. april 2020 #3 Skrevet 23. april 2020 Jeg har ikke hatt det selv, men mamma og pappa hadde det på slutten av 80 tallet og begynnelsen av 90 tallet. Husker jeg og kjæresten min hadde sex i den da foreldrene mine var borte en helg Anonymkode: 2ba66...764
Anonym bruker Skrevet 23. april 2020 #4 Skrevet 23. april 2020 Ikke hatt det selv, men en i familien hadde en vannseng stående hos et annet familiemedlem, og jeg bodde ofte der i tenårene. Sov ofte i vannsengen da. Deilig å legge seg i på en kald vinterkveld, men håpløst å ligge i sammen med noen, synes jeg. Hvorfor spør du, Hi? Hva med deg selv? Anonymkode: cfc85...b8e
Anonym bruker Skrevet 23. april 2020 #5 Skrevet 23. april 2020 Foreldrene hadde dobbeltseng, og vi enkeltsenger. Var så deilig, skulle gjerne hatt det som voksen. Alltid lunt og varmt ☺️ Anonymkode: 89708...e85
Anonym bruker Skrevet 23. april 2020 #7 Skrevet 23. april 2020 Min første kjæreste hadde vannseng. Deilig å ligge i for kos og sex, men ikke godt å sove i når man er fler enn en. Anonymkode: 79c89...378
Anonym bruker Skrevet 23. april 2020 #8 Skrevet 23. april 2020 Jeg hadde det i ti år. Savner den. Anonymkode: 08203...e99
Anonym bruker Skrevet 23. april 2020 #9 Skrevet 23. april 2020 Foreldrene mine hadde! Deilig og varm og legge seg i, men håpløst å sove🤪. Om noen snudde seg i den, ble begge sjøsyke😂. Anonymkode: 2e666...728
MTF Skrevet 23. april 2020 #10 Skrevet 23. april 2020 Mamma og pappa hadde det da jeg vokste opp. Verdens beste seng husker jeg! De hadde en dempet utgave med hver sin madrass, så det gikk fint å ligge to stykker i den. Husker jeg alltid fikk ligge der med mamma når pappa var på jobbreiser☺️ Min tante og onkel hadde en gjesteseng dom var udempet og med en stor madrass - den var grusom å sove i. Gynget alt for mye
Anonym bruker Skrevet 24. april 2020 #11 Skrevet 24. april 2020 Bestemor hadde då eg var lita. Blir svimmel berre av å tenke på å ligge i vannseng... Men varmt og godt, og moro for ungane. Anonymkode: 89b58...0cd
Anonym bruker Skrevet 24. april 2020 #12 Skrevet 24. april 2020 Hadde en da jeg var ungdom. Husker den var nydelig å ligge i! Ikke like greit å ha besøk og «sitte på senga» da men 😂 Anonymkode: 2e836...1dc
Anonym bruker Skrevet 24. april 2020 #13 Skrevet 24. april 2020 Besteforeldrene mine hadde. Elsket å sove i den når jeg var liten. Nå hadde jeg blitt svimmel 😂 Anonymkode: fbc94...179
Anonym bruker Skrevet 24. april 2020 #14 Skrevet 24. april 2020 Min mor og far har sin fremdeles! 😂 Anonymkode: 44063...7cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå