Gå til innhold

Dere som bor i Bergen sentrum eller nærheten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor bor dere og er dere fornøyd med beliggenheten og miljøet der dere bor? 

Og hvordan er det med kollektivtrafikk fra/til sentrum?

Anonymkode: 1aa83...01b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor i Fyllingsdalen like ved oasen, det er ca 10 min kjøring fra sentrum, litt lengre tid midt i rushtrafikken. 
Jeg er veldig fornøyd med beliggenheten og miljøet her vi bor.
Vi har alt innen et par minutters gåavstand, Oasebanen, skatepark, oasen kjøpesenter, masse lekeplasseR, grønt areal, akebakke osv. Her vi bor så har vi 3 barnehager innen et par minutters gåavstand, trygg skolevei dvs barna må ikke krysse bilvei for å komme til barneskolen. Er også ungdomsskole og vgs skole i kort avstand. Busstilbudet fra oasen er veldig bra og bor du i nærheten av hovedveien i dalen så er det mage busser som går til/fra sentrum. 

Hvis det er rekkehus dere er ser etter så er sikthaugen veldig fint sted å bo ellers ville jeg anbefalt varden. Men husk at varden barneskolen (som er ganske så nybygget) har sprengt Kapasitet så man er ikke garantert å få plass på skolen selvom det er nærskolen når man flytter til. 

Bønes er også ganske fint sted. Hvordan miljøet og slikt er vet jeg ikke. Eneste stedet jeg ville unngått i Fyllingsdalen er området i løvåsen, spesielt i høyblokkene der. 

Anonymkode: 12a91...6c3

Skrevet

Takk for svar! Jeg har vært innom tanken på Fyllingsdalen men så føler jeg det er så mange som har fordommer mot det å vi i Fyllingsdalen at jeg blir i tvil. Så veldig positivt å høre at du trives👍 

Det er leilighet jeg ser etter men må ha 3 soverom. Har ikke små barn lenger så bhg og skole har ingenting å si, bussforbindelsen betyr egentlig det meste. 

Anonymkode: 1aa83...01b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...