Gå til innhold

dårlig dialog med barnets pappa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Far spør aldri noe som helst om barnet bare at han skal hente henne 2 ganger i uka. Når jeg gir han info så ignorer han bare meg eller nikker. Eller når mini har fått sprøyte 0 spørsmål om det, Jeg mener det er jo lov og  spør om sitt eget barns helse eller hva hun gjør? Hun fikk heller ikke noe bursdags hilsen på 1 års dagen sin eller noe. 

Det eneste han bryr seg om er jul, julesamvær, ikke påske, ikke 17 mai, ikke bursdag, men jul. Grunnen til at han vil ha jula er fordi foreldrene maser han om det. 

Han gjør bare det som står på samværs avtalen fordi han må. Ellers hadde han gitt F i hele barnet. Kjenner dere fedre som er slik? Er det normalt for en far og gjøre slik? 

Ja jeg skjønner at han ikke liker meg og samme måte her men betyr ikke at han ikke kan spør noe som helst av barnet.

Anonymkode: 2e5f7...858

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min eks er sånn. Han har samme utrykk i øynene som en viss drapsmann i Norge. Han ga en lang faen i mange år, men han er faktisk psykopat. 
skjønner det går inn på deg, men du bør lære deg til å ignorere det... vanskelig, men det beste. 

Anonymkode: 8f273...01f

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Min eks er sånn. Han har samme utrykk i øynene som en viss drapsmann i Norge. Han ga en lang faen i mange år, men han er faktisk psykopat. 
skjønner det går inn på deg, men du bør lære deg til å ignorere det... vanskelig, men det beste. 

Anonymkode: 8f273...01f

Jeg mener det er ganske kjipt for barnet med slik far og kan påvirke barnet på en negativt måte jo større hun blir, Jeg tror han er mer som føler at han må ha barnet og må være der for barnet slik at han ikke får frekke svar i fra andre, søsteren min har samme problem at faren til barnet hennes bor med foreldrene sine og barnet hennes er bare med farmoren og sover oppe med farmora ikke med faren hans, slik blir det her også siden han blade dem i alt

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg mener det er ganske kjipt for barnet med slik far og kan påvirke barnet på en negativt måte jo større hun blir, Jeg tror han er mer som føler at han må ha barnet og må være der for barnet slik at han ikke får frekke svar i fra andre, søsteren min har samme problem at faren til barnet hennes bor med foreldrene sine og barnet hennes er bare med farmoren og sover oppe med farmora ikke med faren hans, slik blir det her også siden han blade dem i alt

*faren til sønnen til søsteren min bor med sine foreldre og ungen hennes er konstant med farmoren når ungen er hos faren sin og ungen sover oppe med farmoren ikke nede med faren sin 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...