Anonym bruker Skrevet 23. april 2020 #1 Skrevet 23. april 2020 Var på nav sine sider og så hvilke opptjening jeg hadde. Hadde 1 476 430. Er det mye? Og vet dere hvordan jeg kan vite hva det hadde blitt ut i månden? Anonymkode: 6cdeb...b7c
Anonym bruker Skrevet 23. april 2020 #2 Skrevet 23. april 2020 Det står vel der hvor lenge det er forventet at du skal være pensjonist? Er der 20-25 år tro? Da blir jo regnestykket summen dele på antall år også må den summen deles på 12 måneder. Anonymkode: e6e2c...be5
Anonym bruker Skrevet 23. april 2020 #3 Skrevet 23. april 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Det står vel der hvor lenge det er forventet at du skal være pensjonist? Er der 20-25 år tro? Da blir jo regnestykket summen dele på antall år også må den summen deles på 12 måneder. Anonymkode: e6e2c...be5 Takk. Får se om jeg finner hvor mange år de regner med. Anonymkode: 6cdeb...b7c
Anonym bruker Skrevet 23. april 2020 #4 Skrevet 23. april 2020 Ut fra at du kan ha innskuddspensjon eller ytelsespensjon, kan det være lurt å sjekke norskpensjon.no Der blir alle dine pensjonsavtaler, fripoliser og hva du har - inkludert i en beregning. Anonymkode: 4faf2...9e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå