Gå til innhold

Bachelorgave.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Datteren min tar sin bachelor nå til sommeren og jeg tenker å kjøpe en gave i anledningen. 

Er dette vanlig, og hva pleie den ev å være? Hun trenger nye briller og turklær, men jeg har egentlig lyst til å kjøpe noe varig. 

Noen som har tips? Seremonien er jo avlyst, så det blir bare en markering i heimen. 

Anonymkode: bdd55...895

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig av deg :)

Da jeg var ferdig med min bachelor (som jeg hadde greid å gjennomføre tross leger og andre sa det ville være helt umulig for meg å greie) fikk jeg ingen oppmerksomhet, ikke en gang et "gratulerer" eller "bra jobba". Det såret. Jeg forventet ikke noen gave, men hadde satt uendelig stor pris på at de som stod meg nær i det minste anerkjente den innsatsen jeg hadde gjort.

Har ikke noe forslag til gave, egentlig, men synes det er en god idé uansett hva du velger. Liker ideen om noe varig. Kanskje et smykke? Det er jo ikke noe i veien for at hun kan få være med på å velge det selv heller, da sikrer du at hun får noe hun liker og vil bruke. Om du kjøper noe slikt, gå for noe som er litt mer klassisk som varer i stil. Du kan jo også bruke anledningen til å skrive noe til henne, noe om hvordan det har vært og er å være hennes mor, at du er glad i henne og stolt av henne både for den hun er og det hun gjør med livet sitt. Det vil også være et varig minne, vi kan bli bedre til å si slike opplagte ting til hverandre :)

 

Anonymkode: 72a24...495

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde kjøpt blomster, bobler og et smykke. Og tatt henne med på en god middag. Så koselig at du vil feire!

Anonymkode: bc421...eee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...