Gå til innhold

Tips til den beste treningstightsen ønskes


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg må ha ny treningstights. Etter 3 svangerskap har jeg litt bollemage, og alle tightser sklir/ruller nedenfor magen når jeg er i aktivitet. Utrolig irriterende! Nå skal bollemagen bort, og jeg må ha en tights jeg er komfortabel i. Må ha en med høyt liv, som ikke ruller ned og som ikke er gjennomsiktig. Noen som har tips som de vil dele?  

Anonymkode: d6104...cc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, tante grusom master of law skrev:

Dette er den desidert beste tightsen jeg har prøvd, og jeg har prøv mange! Squatproof. Hvis du ligger mellom to størrelser ville jeg valgt den største.

https://www.tights.no/butikk/jerf-pine-tights-black/

Bare føye til at den ser skikkelig liten ut når man ikke har den på, og er litt trang å få på. Men når den først er på kroppen, så sitter den som et skudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, tante grusom master of law skrev:

Bare føye til at den ser skikkelig liten ut når man ikke har den på, og er litt trang å få på. Men når den først er på kroppen, så sitter den som et skudd.

Har denne hold-in-effekt på nedre del av magen også? Har blitt anbefalt tights før og opplever da at hold-in-effekten bare gjelder fra rett under navlen og opp, jeg trenger noe som holder inn fettbeltet nede også 😅

Anonymkode: 2a32d...982

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Har denne hold-in-effekt på nedre del av magen også? Har blitt anbefalt tights før og opplever da at hold-in-effekten bare gjelder fra rett under navlen og opp, jeg trenger noe som holder inn fettbeltet nede også 😅

Anonymkode: 2a32d...982

Det tør jeg ikke svare på. Jeg er ingen sylfide, men er flat der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, tante grusom master of law skrev:

Det tør jeg ikke svare på. Jeg er ingen sylfide, men er flat der. 

Rart hvor ulike vi er. Veier nå omtrent 8 kg for mye for å være normalvektig, men er høy og med timeglassfigur, så kunne ha levd med de kiloene hadde det bare ikke vært for fettet nede på magen! Og det er jo selvfølgelig vanskelig å få bort. Foreløpig har jeg ikke funnet noen tights som sitter pent over magen min.

Anonymkode: 2a32d...982

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Rart hvor ulike vi er. Veier nå omtrent 8 kg for mye for å være normalvektig, men er høy og med timeglassfigur, så kunne ha levd med de kiloene hadde det bare ikke vært for fettet nede på magen! Og det er jo selvfølgelig vanskelig å få bort. Foreløpig har jeg ikke funnet noen tights som sitter pent over magen min.

Anonymkode: 2a32d...982

Ja, jeg var litt plaget med det tidligere etter sist svangerskap, men da jeg gikk ned noen kg så ble det fettet borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, tante grusom master of law skrev:

Ja, jeg var litt plaget med det tidligere etter sist svangerskap, men da jeg gikk ned noen kg så ble det fettet borte.

Min erfaring er at jeg har flat mage som lettere overvektig, og som midt på treet normalvektig. Men når jeg er midt mellom de to, så får jeg bollemage.

Det er dermed lett å miste motivasjonen, men det gjelder å holde den :) 

Anonymkode: 41c0a...c8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, tante grusom master of law skrev:

Dette er den desidert beste tightsen jeg har prøvd, og jeg har prøv mange! Squatproof. Hvis du ligger mellom to størrelser ville jeg valgt den største.

https://www.tights.no/butikk/jerf-pine-tights-black/

Tusen takk for tips! Denne var jo på tilbud også, så da satser jeg på å kjøpe denne i første omgang 🙂

HI

Anonymkode: d6104...cc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tips alle sammen! Har bestilt den som tante grusom anbefalte, så får jeg se om den passer til meg. Tar med meg alle de andre tipsene videre 🙂 

HI

Anonymkode: d6104...cc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tusen takk for tips! Denne var jo på tilbud også, så da satser jeg på å kjøpe denne i første omgang 🙂

HI

Anonymkode: d6104...cc2

Håper du liker den! Veldig mye tights for pengene nå ja. Bare ikke bli forskrekket over hvor liten den ser ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...