Anonym bruker Skrevet 23. april 2020 #1 Skrevet 23. april 2020 Fikk en liten pinne. Er vondt. Anonymkode: 54ef1...933
Anonym bruker Skrevet 23. april 2020 #2 Skrevet 23. april 2020 Hva betyr "fikk en liten pinne"? Anonymkode: e7e16...5a2
Anonym bruker Skrevet 23. april 2020 #3 Skrevet 23. april 2020 Tråkket du en pinne? Jeg syns ikke det der ser ut som noe som bør sjekkes av lege. Ikke foreløpig i hvert fall. HVor lenge er det siden? Anonymkode: 99d09...b20
Anonym bruker Skrevet 23. april 2020 #4 Skrevet 23. april 2020 Ser ut til du har tråkket på en pinne og at den har laget et sår? Korriger meg om jeg tar feil. Ville prøvd å holde foten i grønnsåpevann en stund. Deretter pakket inn såret med et plaster og en bakteriedrepende krem direkte på såret. Anonymkode: f4122...53b
Anonym bruker Skrevet 23. april 2020 #5 Skrevet 23. april 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Fikk en liten pinne. Er vondt. Anonymkode: 54ef1...933 Rens godt med pyrisept og pass på at det ikke kommer urenheter inni, så burde det gå bra. Ikke oppsøk lege hvis ikke det blir verre. Anonymkode: 2dda9...7f9
Anonym bruker Skrevet 23. april 2020 #6 Skrevet 23. april 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Hva betyr "fikk en liten pinne"? Anonymkode: e7e16...5a2 Hun tok en pinnne for landet. Anonymkode: 5b49f...31e
Anonym bruker Skrevet 23. april 2020 #7 Skrevet 23. april 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Ser ut til du har tråkket på en pinne og at den har laget et sår? Korriger meg om jeg tar feil. Ville prøvd å holde foten i grønnsåpevann en stund. Deretter pakket inn såret med et plaster og en bakteriedrepende krem direkte på såret. Anonymkode: f4122...53b Nei! Ikke gi råd når du ikke vet hva! Hvorfor anbefaler du antibiotika ( krem) unødvendig? Ikke bruk antibiotika om det ikke er en uttalt infeksjon. Spar oss for resistens -problemer! Grønnsåpevann er heller ikke å anbefale, da grønnsåpe er basisk og det bryter faktisk ned hudens egen evne til heling. Beste og for å gro er litt surt, så om noe skal bades er lunkent vann med en klunk eddik bedre. Anonymkode: 1ebc1...d79
Anonym bruker Skrevet 23. april 2020 #8 Skrevet 23. april 2020 Jeg tror ikke du trenger å sjekke dette med mindre det blir veldig vondt, rødt og hovent. Bare følg med på det. Og god bedring! Anonymkode: 1ebc1...d79
Anonym bruker Skrevet 23. april 2020 #9 Skrevet 23. april 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Ser ut til du har tråkket på en pinne og at den har laget et sår? Korriger meg om jeg tar feil. Ville prøvd å holde foten i grønnsåpevann en stund. Deretter pakket inn såret med et plaster og en bakteriedrepende krem direkte på såret. Anonymkode: f4122...53b Mulig jeg ser litt dårlig, men er det ikke bare et litt kraftig merke, ikke et åpent sår? Anonymkode: fe97a...bfc
Anonym bruker Skrevet 23. april 2020 #10 Skrevet 23. april 2020 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei! Ikke gi råd når du ikke vet hva! Hvorfor anbefaler du antibiotika ( krem) unødvendig? Ikke bruk antibiotika om det ikke er en uttalt infeksjon. Spar oss for resistens -problemer! Grønnsåpevann er heller ikke å anbefale, da grønnsåpe er basisk og det bryter faktisk ned hudens egen evne til heling. Beste og for å gro er litt surt, så om noe skal bades er lunkent vann med en klunk eddik bedre. Anonymkode: 1ebc1...d79 👏 Anonymkode: e7e16...5a2
Anonym bruker Skrevet 23. april 2020 #11 Skrevet 23. april 2020 Haha! Wtf?? Gå til legen med det der??? 😂😂😂😂😂 Anonymkode: fc3ef...956
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå