Gå til innhold

P-stav

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Min p-stav gikk ut på dato i fjor sommer. Vil den fortsatt virke? Ja, jeg burde ta den ut og få inn en ny, jeg vet det. Men problemet er at jeg har ikke råd. 

Hva kan skje om den sitter i for lenge?

Anonymkode: 5a496...0a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei du kan selvsagt ikke stole på at den virker forsatt! Det er farlig å ha den så lenge over tiden!! Du kan jo bare bestille time for å fjerne den gamle,du trenger jo ikke få satt inn ny.

Anonymkode: 9671e...a25

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei du kan selvsagt ikke stole på at den virker forsatt! Det er farlig å ha den så lenge over tiden!! Du kan jo bare bestille time for å fjerne den gamle,du trenger jo ikke få satt inn ny.

Farlig? Virkelig? Hvordan da?

Det er ikke bare det at jeg ikke har råd til en ny, jeg har ikke råd til å gå til legen i det hele tatt. 

Kan jeg ta den ut selv? 

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Farlig? Virkelig? Hvordan da?

Det er ikke bare det at jeg ikke har råd til en ny, jeg har ikke råd til å gå til legen i det hele tatt. 

Kan jeg ta den ut selv? 

Du kan få regning på det.

Du får bedøvelse når den taes ut altså,du kan ikke bare gjøre det selv. Jeg har en veldig flink lege å han brukte 45 minutter på å få den ut. Ofte sitter de godt fast eller de finner den ikke igjen å må bruke røngen for å se hvor den er.

Skrevet

Screenshot_20200422-214822_Chrome.jpg

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Du kan få regning på det.

Du får bedøvelse når den taes ut altså,du kan ikke bare gjøre det selv. Jeg har en veldig flink lege å han brukte 45 minutter på å få den ut. Ofte sitter de godt fast eller de finner den ikke igjen å må bruke røngen for å se hvor den er.

Uansett om jeg får regning har jeg fortsatt ikke råd. Jeg har et minimum av mat, jeg har ikke TV eller wifi. Den lille dataen jeg hadde på telefonen er borte for lenge siden. Jeg har nå kun det minimum teleselskapet gir meg. Jeg har ikke engang penger til og overleve hver måned, venner og familie hjelper meg. 

Om den er farlig så tar jeg den ut selv.

Hi

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Uansett om jeg får regning har jeg fortsatt ikke råd. Jeg har et minimum av mat, jeg har ikke TV eller wifi. Den lille dataen jeg hadde på telefonen er borte for lenge siden. Jeg har nå kun det minimum teleselskapet gir meg. Jeg har ikke engang penger til og overleve hver måned, venner og familie hjelper meg. 

Om den er farlig så tar jeg den ut selv.

Hi

Legen min er heldigvis så snill at han gir meg gratis telefonkonsultasjon om jeg trenger det. Men mer kan jeg ikke be om

Skrevet

Lykke til! Som du ser så sliter selv leger med å få p stav ut. Å når du skal fjerne p stav så får du bedøvelse av en grunn..

Screenshot_20200422-215203_Chrome.jpg

Skrevet

Legen min er heldigvis så snill at han gir meg gratis telefonkonsultasjon om jeg trenger det. Men mer kan jeg ikke be om

Å du tror han råder deg til å ta den ut selv?? Aldri i livet! Er en grunn til at KUN helsepersonell skal gjøre det.

Skrevet

Jeg henta medisin, den kosta 46kr. Det gjorde at jeg ikke hadde råd til å hente de andre.

Skrevet

Å du tror han råder deg til å ta den ut selv?? Aldri i livet! Er en grunn til at KUN helsepersonell skal gjøre det.

Han råder meg ikke til det nei. Han vil jeg skal komme inn, men de pengene har jeg ikke hverken nå eller i snar framtid

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...