Anonym bruker Skrevet 22. april 2020 #1 Skrevet 22. april 2020 Jeg hadde muligens korona for fire uker siden. Feber ig forferdelig hoste og hodepine. Fikk ikke test. Jeg har også astma og har i lang tid (også før korona) slitt med mye slim og hoste. Den siste tiden, etter korona har jeg mer problemer med å få opp slimet. Nå har jeg også begynt å få smerter i brystet men bare på hjertesiden. Det virker egentlig mest å være muskulært. Så er spørsmålet. Hvordan i all verden skal jeg få undersøkt dette? Regner med dette går under koronasynptomer og da vil de ikke ha meg på legekontoret. Jeg er jo litt bekymret for at det skal være noe med hjertet. Jeg hadde noen episoder med skikkelig hjerteklapp rundt juletider. Må uansett ringe lege i morgen da men regner med de ikke vil ha meg inn. Anonymkode: fabf4...46a
Eliseflisa Skrevet 22. april 2020 #2 Skrevet 22. april 2020 Da ringer du legen din og klager over brystsmerter, kortpust og trykk i brystet. Da er det rett inn for sjekk..
Anonym bruker Skrevet 22. april 2020 #3 Skrevet 22. april 2020 1 minutt siden, Eliseflisa skrev: Da ringer du legen din og klager over brystsmerter, kortpust og trykk i brystet. Da er det rett inn for sjekk.. Litt problemer med å lyve på meg tilleggssymptomer. Er merkelig nok ikke kortpustet selvom slimet er plagsomt og tungt å få ut. Anonymkode: fabf4...46a
Eliseflisa Skrevet 22. april 2020 #4 Skrevet 22. april 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Litt problemer med å lyve på meg tilleggssymptomer. Er merkelig nok ikke kortpustet selvom slimet er plagsomt og tungt å få ut. Anonymkode: fabf4...46a Ja da vet jeg ikke du kommer nok ikke inn kun med litt smerter i brystbein. Er det smerter ved hvile eller aktivitet for eksempel. Jeg synes at dersom du er utrygg legger du litt på. Da får du sjekket det og slapper mer av
Anonym bruker Skrevet 22. april 2020 #5 Skrevet 22. april 2020 Har du sjekket nettsiden til legekontoret om hvordan de vil at pasienter skal gjøre det nå. På nettsiden til midt fastlegekontor står det at hvis man trenger legetime, men har koronasymptomer så skal man sende beskjed på nettsiden, så kontakter de pasienten så fort som mulig og det blir da bestemt hvordan man skal gjøre det videre. Anonymkode: f7e7b...354
Anonym bruker Skrevet 22. april 2020 #6 Skrevet 22. april 2020 Ring 116117 for veiledning nå! Anonymkode: d31c3...beb
Anonym bruker Skrevet 23. april 2020 #7 Skrevet 23. april 2020 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Har du sjekket nettsiden til legekontoret om hvordan de vil at pasienter skal gjøre det nå. På nettsiden til midt fastlegekontor står det at hvis man trenger legetime, men har koronasymptomer så skal man sende beskjed på nettsiden, så kontakter de pasienten så fort som mulig og det blir da bestemt hvordan man skal gjøre det videre. Anonymkode: f7e7b...354 Vi får videokonferanse om de er usikre på om jeg har korona. Får jo ikke målt blodtrykk og lyttet da. Er mye bedre igjen nå så tror det kan være muskulært. Ved hvile er det helt borte nå og når jeg beveger på meg er det ikke som i går. Anonymkode: fabf4...46a
Anonym bruker Skrevet 23. april 2020 #8 Skrevet 23. april 2020 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Ring 116117 for veiledning nå! Anonymkode: d31c3...beb Nei. Er du helt tullerusk eller. Dette er ikke akutt altså. 😊 Anonymkode: fabf4...46a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå