Gå til innhold

Hva tenker dere om foreldre som tar munnbind på barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her ser jeg noen som bruker det, men bare voksene. Faren til datteren min tar på henne munnbind og hun sier det gjør henne redd og stresset. Hun vil ikke bruke det. Han har henne i et døgn annenhver helg så skjønner ikke helt hun skal trenge å gå ut i offentlighet engang om det er behov for munnbind. Greier ikke overtale han til å droppe det heller. Tips? Bare øa det gå?

Anonymkode: 22dea...a53

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo ikke et reelt behov for det før myndighetene sier at det er det ;)

Anonymkode: d440b...6d3

Skrevet

Jobber i butikk og ser daglig både barn og voksne med munnbind. Alle stopper de opp innimellom og retter på det. At de ikke skjønner at de gjør ting verre for seg selv, at de utsetter seg selv for mer smitte, det er kun vi rundt som beskyttes av dem å munnbind.

Anonymkode: 903d7...86a

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo ikke et reelt behov for det før myndighetene sier at det er det ;)

Munnbind hindrer en i å smitte andre om en er smittet uten å vite det selv (som MANGE er) også før regjeringen sier det altså 

Anonymkode: 9e588...34e

Skrevet
39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Munnbind hindrer en i å smitte andre om en er smittet uten å vite det selv (som MANGE er) også før regjeringen sier det altså 

Men er det sannsynlig at datteren til HI er smittet? Eller at hun er en stor smittekilde? 

Skrevet
41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, men du må jo skjønne at det ikke er behov for munnbind før myndighetene sier det :P Selv om det er behov, er det ikke behov. Fordi myndighetene alltid har rett.

Skrevet

Det er litt frustrerende å se bruk av hanske og munnbind i offentligheten. De fleste bruker det ikke riktig. De tar på munnbind med og uten hansker etter å ha tatt på diverse annet. Rett etterpå kliner de rundt med mobilen osv. Vil si at 85% av de jeg har observert bruker munnbind og hansker feil. 

Anonymkode: f8657...994

Skrevet

Jeg tenker at det er neppe nødvendig, det gir vel mest ubehag og usikkerhet for ungen. 

Anonymkode: e78dd...6e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...